sunnuntai 10. tammikuuta 2016

Palautetta muutoksessa?

Hei! Päivittäkää uusi blogiosoitteeni ylös, uusin postaus löytyy täältä.
Minusta ei ollut kahden blogin pitäjäksi, ja toivon että löydätte uuteen osoitteeseen - olisi iso harmi menettää teidät lukijat, monesta teistä on tullut ystäviä ja olette olleet matkassani nämä vuodet. Muutos arveluttaa minuakin, oliko tässä järkeä vai ei, mutta aika näyttää.

Eli täältä blogi löytyy jatkossa http://www.stoori.fi/pakkomielteita/rss. Muistakaa laittaa tuo rss - liite perään! :)

Toivottavasti kuitenkin te tulette mukanani stoorin puolelle, sillä ilman teitä mun blogi ei olisi juuri tollainen kuin millainen se nyt on. Nyt olisikin oiva hetki antaa palautetta, millaista muutosta toivoisitte mun blogiin tai mistä haluaisitte mun kirjoittavan? Onko tämä tyylini edelleen "ihan ookoo" vai pitäisikö mun muuttaa jotakin, tai vieläkö yleensä jaksatte lukea mun höpinöitä?

PALAUTETTA?

10 kommenttia:

  1. Olen ollut blogisi aktiivinen lukija, mutta laiska kommentoija jo vuoden verran. Ymmärrän, että on mahdoton työmäärä pitää yllä kahta blogia. Harmi, että bloggerin ei anna lisätä vain sinun blogia lukulistalle, vaan se lisää samantien kaikki Stoorin blogit. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Terhi!
      Mä selvitän asian, eiköhän se saada korjattua ;)

      Poista
    2. Terhi, onnistuu!
      http://www.stoori.fi/pakkomielteita/rss

      Onnistuuko tuolla?

      Poista
    3. ^Hei hyvä pointti tuo. Piti itekin kokeilla ja tosiaan näin on. Ompa tylsä juttu, toivottavasti saadaan pian korjattua!

      Poista
    4. Kiitos, nyt onnistui! Kiva, että jatkossakin blogisi päivittyy bloggeriini.:) Kivaa sunnuntaita!

      Poista
  2. Hei, kiitos vinkistä, nyt onnistui seurajaksi liittyminen.
    Lisäsin Bloggerin lukulistalle antamalla tuon osoitteen !

    VastaaPoista
  3. Tullaan, tullaan ja päivitän myös blogilistalle ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3