tiistai 29. syyskuuta 2015

Ruskeaa syksyyn.

Se on muuten jännä miten syksy vaikuttaa omiinkin väreihin. Väreihin mitä käytän vaatteissa, asusteissa sekä laukuissa. Erityisesti ruskea on mielestäni ajaton väri, ja minulta sitä löytyykin. Pariisin reissulta matkalaukussani kulkeutui kaksi kappaletta Laduréen avaimenperää / laukkukorua, toinen Tampereelle ja toinen Kuopioon. Olin unohtanut oman avaimenperäni kaappiin, joten nyt oli hyvä aika kaivaa esille oma kappalekin, jonka olin ostanut Lontoon maaliskuussa reissulta. Innostuinkin kokeilemaan tuota avaimenperää laukkukorun asemasta laukkuihini. Sekin muuten on sattumalta ruskean sävyinen.
 
 


Mun syksyn laukuissakin ruskea on pääväri, nimittäin vaaleat kesäsävyt nostan dustbageissaan laatikoihin odottamaan ensi kevättä. Mieluiten vaaleita laukkuja käytänkin keväästä alkusyksyyn. Toisaalta mitä sitten siihen ruskeaan tulee, ruskea onkin ajaton väri, ja olin unohtanut pienen Louis Vuitton speedy-laukkuni laatikkoonsa - tänä syksynä annan tälle laukulle mahdollisimman monta ulkoilukertaa. Huivit tietenkin antavat oman juttunsa syksyyn, ja syksyllä mieluusti kietoisinkin kaulaani väriä antamaan esimerkiksi tummaa luumunsävyä taikka harmaata. Onko muuten teillä siellä kokemusta Balmuirin huiveista?

 
 
Kokeilin yhdistää tähän Speedyyn myöskin säädettävää hihnaa, vähän ohuempaa ja paksumpaa. Mieheni naureskelikin minulle "miksi yrität yhdistää hihnaa siihen, kun siihen ei kuulu" - niinpä niin. Mutta jos jotain saa päähänsä, niin tiedättehän te? :D
Itse arvostan erityisesti laukkuja, jotka saa olanyli taikka crossbodyksi, joten sillä halusin tähänkin kokeilla hihnaa. Ehkä mä kestän kuitenkin tämän yksilön ilman sitä pitkää hihnaakin. Ja tuo Laduréen korukin näyttää söpöltä tähän laukkuun yhdistettynä, vaikken olekaan tottunut käyttämään laukuissani laukkukoruja. Löytyykö ehkä sinulta laukustasi laukkukoru?

4 kommenttia:

  1. Ihania koruja! Tuo speedy on kyllä ihana! Ihanaa viikon jatkoa ja koetahan toipua flunssasta <3

    VastaaPoista
  2. Itselläni taas tuo harmaa on kova sana.
    Keväällä kirpparilla ois ollu myynnissä uuden veroinen Balmuirin huivi, voi vee kun jätin sen sinne. TYHMÄ minä.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3