maanantai 10. elokuuta 2015

Lahjaksi geelilakkaus.

 
Minulla on tällä viikolla syntymäpäivät. En oikeastaan koskaan ole ollut innokas juhlimaan vanhenemista, kun taas puolestaan lastensynttäreiden järjestämiset ovat olleet erittäin tärkeitä. Tämä onkin ollut poikkeuksellinen syksy, olen nimittäin saanut juhlia ystävien kanssa naistenillan merkeissä ja samalla juhlittiin nuo synttäritkin. Kun taas puolestaan appivanhemmat ehdottomasti halusivat vuosittaiseen tapaan synttärikakkukahville, niin leivoin eilen kahvipöytään valkosuklaa mudcaken suolaisen piirakan kaveriksi. Liekö yhtäläinen tapa meidän perheessä pukea mekko päälle synttäreiden kunniaksi, nimittäin niin minä ja neiditkin olimme kahvipöydässä mekoissamme. Kai se on sellainen tapa, joka on lapsien myötä vuosien mittaan tullut rutiiniksi, nimittäin neitien ollessa pieniä - oli herttaista pukea tytöt kauniisiin mekkoihin. Sujautin eilen päälleni vaalean roosan mekon, jonka selkäosassa on sitä jotakin herkkyyttä.
 

 

Mekko - Vero Moda, Def-Shop
Kaulakoru - Kalevala Koru
Korvikset - Kalevala Koru

 
Anoppi tuntee minut upeasti. Rakastan leikkokukkia, ja sainkin ihastuttavan kimpun. Erityisesti kimpussa oleva kalla kruunasi tämän kukka-asetelman. Kuten myös tuo kukkien kaunis värimaailma oli kovin onnistunut. Lisäksi sain lahjakortin Jyväskylässä sijaitsevaan kynsistudioon, geelilakkaukseen. Voi mahtavaa, tätä olen halunnutkin! Innoissani varasin heti tänään itselleni ajan käyttääkseni lahjakortin. Saa nähdä miten käy, kuinka koukussa olen geelilakkauksiin taikka innostunko geelikynsiin? Kuinka usein niitä geelilakkauksia tulee hoitaa? Ja eikös se kestä "idiootti" varmasti?
 
 
Itse olen päättänyt myös hankkia itselleni mieluisan synttärilahjan. Kuten varmaan arvaattekin, olen mieltynyt erityisesti Kalevala Korun koruihin. Vaikka mukavaa vaihtelua on ollutkin saada mieheltäni lahjaksi Lumoavan Bella- korusarjaa. Kuitenkin yksi tietty riipus mielessäni nyt on, ja aika mahtavaa että myös siskoni haluaa osallistua tähän koruun, ja myös mieheni. Ainakin taitaa tulla mieluisa ja toivottu lahja tälle rouvalle pakettiin? Niin ai mitä mä sieltä Kalevala Korulta olen mietiskellyt, Maman aurore- riipusta, koska minulla ennestään löytyy tuohon korusarjaan myöskin korvakorut - jotka viimeksi näkyivät blogissakin lähtiessäni kummityttöni synttäreille. 
 
No sentään mielessäni ovat hopeakorut, ei sentään timanttikorut, vaikka sanotaankin:
 
" Diamonds are a girl´s  best friend ".

2 kommenttia:

  1. Synttärihalit täältä! Upea ois tuo kaulakoru! Mukavaa maanantaita sulle ♡

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3