maanantai 3. elokuuta 2015

Ihmeaine.

Olen jokseenkin laiska lakkaamaan kynsiäni, vaikka välillä siitäkin hommasta melkoisesti innostuu ja alkaa taiteilemaan erilaisia koristeluja kynsiinsä. Kynsiinsä? Minun kynsiin? Niin no, minullahan ei kovinkaan pitkiä kynsiä ole. Ei, en pureskele niitä, mutta ne vain tuntuvat lohkeavan tai liuskottuvan. Ja tämä on yksi syy, miksi en lyhkäisiin kynsiin erityisesti pidä kynsienlakkaamistakaan niin tärkeänä. Mutta kyllähän se piristää ja tekee viimeistellymmän lopputuloksen.
 
Mutta kynsienlakkaamisessa on se toinenkin puoli. Nimittäin se kynsilakkakerroksien kuivattaminen. Enkä koskaan malta olla paikoillani, ja odottaa kynsilakkakerrosten kuivamista - ja lopputuloksen kynsissä varmaan arvaattekin? Jostain kynnestä kynsilakat on rutussa taikka muutoin olen onnistunut tökkäämään kynteni johonkin. Tästä syystä suosin valinnoissani nopeasti kuivuvia kynsilakkoja, helpottamaan tätä puolta. Anoppi armas muisti eräällä ulkomaan matkalla myös minua, ja osti lentokoneesta myös minulle yhden pullollisen tätä "ihmeainetta". "Ihmeaine" on Seche Vite- pikakuivattaja. Onko tuttu aine tai oletko kenties kuullut tästä Seche Vite:stä?
 
 

Tuotetta myydään Suomessakin, ainakin Kicks myymälöissä. Jyväskylän Kicksin myymäläpäällikkö vinkkasi minulle tästä tuotteesta, ja kun kuulin tuotteen nimen - alkoi herätyskellot kilisemään päässäni. Kyseessä oli keväällä anopilta lahjaksi saama tuote, joka päätyi kuitenkin kaappiin odottelemaan käyttöä tai unohdetuksi tuloaan. Otin tuotteen käyttöön, kun olin kuullut Seche Viten olevan lakkakerroksien pikakuivattaja. Mitä omalla kokemuksella voin tästä tuotteesta sanoa, niin tämä todellakin kuivattaa lakkakerrokset nopeaa ja lisäksi tekee upean kiillon, ja vahvemman kestävämmän pinnan lakkakerroksien päälle. Minulle aivan napakymppituote. Ei enää kynsilakkojen kuivatteluaikoja, eikä enää ruttuunmenneitä kynsilakkoja. Vahvempi, kiiltävämpi ja kestävämpi lopputulos. Me like!
 
Tuote on 14ml pullossa, samanlainen sivellin kuin perinteisissä kynsilakoissa. Tuote on paksumpaa kuin perinteinen kynsilakka, ja tuotetta tulee helposti melko reilusti - suosittelen sipaisemaan enimmät lakkapulloon ennen levittämistä kynnelle. Ideana taitaa myöskin olla se, että tuote levitetään viimeisen lähes kuivuneen lakkakerroksen päälle välittömästi. Tämän päällyslakan kanssa on tärkeää levittää se kynnen koko alueelle, myös kynsien reunoille, jolloin kynsilakat pysyvät paikoillaan extrahyvin ja extrapitkään. Kokemusta löytyy täältä, enkä enää laisinkaan lakkaa kynsiäni ilman tätä tuotetta. Ja todellakin tuote toimii, suosittelen ehdottomasti tutustumaan tähän pikakuivattajaan!


 
Onko tuttu tuote sinulle? Onko siellä ehkä muitakin, ketkä vannovat Seche Viten nimeen? Vinkkinä, ainakin Kicks myymälöistä näitä saa.

11 kommenttia:

  1. Tuota pitää testailla. Saiskohan stokkalta?
    Mie tykkäisin lakkailla kynsiäni mut jostain syystä mulla murenee kynnet jos yhtään innostun niitä lakkaamaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En osaa sanoa, mutta eikös sielläkin ole Kicks?
      Testaa ihmeessä tämä :)

      Poista
    2. Ei meillä taida olla sitä. Mut pitää stokkalla katella niin pääsee testaileen.

      Poista
  2. Kynsienlakkauksen inhottavin puoli on kuivattaminen, ja vaikka kuinka kuivatat, niin silti tulee jotain söröjä :P Lakkailen kynsiä aina välillä, vaikka mulla on geelikynnet ollut jo yli 10 vuotta. Täytyypi muistaa tämä aine ;) Mä olen aina katsonut näitä pikakuivattajia epäuskoisena kynsilakkahyllyssä, mutta kiva juttu, jos ne myös toimivat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No geelikynnet on aina geelikynnet, ja sulla ne on aina olleet upeat! Mutta tämä on kyllä toimiva tuote, ja löytyy kyllä täältä nyt ja aina ;)

      Poista
  3. Mun ei tuu enää ikinä lakattua kynsiä kun on geelit kynsissä. Varpaankynsiin himoitsen silloin tällöin jotain kivaa lakkaa, mutta päädyn ostelemaan vaan jotain alelaarin euron lakkoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Geelit on kyllä ihanat, kyllä mäkin varmaan tykkäisin ;)

      Poista
    2. No ei muuta ku tänne ni teen joku päivä :)

      Poista
  4. Se on kyllä niiiin rasittavaa odotella että ne kynnet kuivu! Tuota täytynee testailla :)

    VastaaPoista
  5. Jos mulla ei olisi rakennekynsiä,niin menisin heti ostamaan ;) Kuulostaa hyvältä.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3