keskiviikko 15. heinäkuuta 2015

Tummansinistä ja oranssia.

Mun pukeutumisessa enemmän ja enemmän näkyy tummansinistä. Se onkin aika jännä sinänsä, kun joitain vuosia taaksepäin valitsin aina turvallisen mustan tummansinisen sijasta. Nykyisellään tuntuu että tummansininen on omaan värimaailmaan ehdottomasti parempi vaihtoehto kuin se musta. Mä tykkään kovasti sailor-tyyppisestä värimaailmasta, mustaa ja valkoista. Ja uusin ihastus on oranssi. Ja arvaatte varmaan, jos isken silmäni sinioranssiseen hameeseen, miten mulle mahtaa käydä?
Jep, kassan kautta kotia kohti.. 
 

 
Bleiseri - Lindex, Holly &Whyte
Hame - Lindex, Holly & Whyte
Paita - Mango
Kengät - Gabor
Kello - Michael Kors
 
Yhdeksi lempivaateliikkeeksi on muotoutunut Lindex. Oikeastaan Lindexin Holly&Whyte- malliston ansiosta. Mielestäni näissä vaatteissa yhdistyy trendikkyys, oikeanlaiset väriyhdistelmät sekä hinta-laatusuhde on kohdallaan. Aika monta Holly&Whyte vaatekappaletta minulta kotoa löytyykin, mutta nappasin vielä tänne muutamia kuvia uusimmasta mallistosta. Kolahtaako Holly&Whyten tuotteet sinuun myös? Käytkö sinä myös vaateostoksilla Lindexillä?
 

 
Esimerkiksi tuollaisen raidallisen hameen kaveriksi voisin ajatella A-linjaista napakkaa takkia. Ja itseasiassa testasinkin tuon takin jo, mutta se on liian leveä minun mittasuhteisiin, ellei halua pukeutua äitiystakkia muistuttavaan takkiin.. Ja löytyyhän minulta valkoinen jakku kotoa jo ennestään, ja raitahameitakin on lyhyenä ja pitkänä trikoomekkona. Eli melkein niinkuin kotivaatevarastoista saankin koottua samantyylisen tyylin itselleni. Osaisikohan aina vaatekaupassa järkeillä tällein samalla tavalla? Jäisi ehkä ne spontaanit ostokset tekemättä?


 
Hiljattain hankkimani sinioranssisen hameen kaveriksi istuisi mainiosti värinsä puolesta samainen takki oranssinvärisenä. Mutta takin malli on sama, joten ei minun kropalleni mitään mittasuhteiltaan oikea. Ja taas toisaalta mun mielestä hame toimii mainiosti lempivärini, tummansinisen kanssa. Esimerkiksi tänään yhdistin hameen valkoisen topin ja tummansinisen bleiserin kanssa. 
 

Mitäs tykkäätte?
Iskeekö oranssi sinuun?

12 kommenttia:

  1. Ihana hame ja oranssi sopii sulle hyvin! Kannatti ostaa :) Joskus ostan Lindexiltä, kun sattuu jotain kivaa löytymään :)

    VastaaPoista
  2. Kun olin katsomassa ensi syksyn mallistoa JunaRosella, niin hyvin paljon oli sielläkin sinistä ;)

    VastaaPoista
  3. Kiva raitahame. Mulla on tuo valkoinen takki, mutta tosiaan malli varmaan parempi vähän pidemmälle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Olimme myyjän kanssa samaa mieltä että liian leveä minulle..

      Poista
  4. Tyylikästä! Itse en vain ole oranssin ystävä ollenkaa, mutta se todellakin sopii tummansinisen kaa todella hyvin! Itselläni kun kans tummansininen kausi menossa! :)

    VastaaPoista
  5. Lindexiltä olen itsekin löytänyt kestäviä ja laadukkaita vaatteita, ei voi kun suositella. Se on myös yksi lemppariostospaikka josta tyttärelle löytyy ihanuuksia.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3