sunnuntai 3. toukokuuta 2015

Sunnuntaita.

Eilen oli aivan järkky sadepäivä. Päivän suunnitelmissa oli kuitenkin erilaiset kivat puuhat sisätiloissa, kuten Jyväskylän Kaupunginteatterin Prinsessa Ruusunen- näytökseen meneminen. Kuitenkin sadekeli aiheutti omaa päänvaivaa pukeutumisen suhteen. Mä olen nimittäin onnistunut pilaamaan muutamat nahkakengät sadepäivinä työpäiväni aikana. Alunperin ajatuksena oli laittaa nahkakengät jalkaan ja Marimekon Tasku-pussukka, vaan tein toisen suunnitelman ettei kengät kastuisi.. Tiedät varmaan hetken kun pitää tehdä plan B? 
 




Päädyin sujauttamaan Lontoon reissulta ostetut mustat ballerinat jalkaani, sekä Michael Korsin mustan pienen laukun. Tämän laukun olenkin saanut jokin vuosi taaksepäin mieheltäni joululahjaksi. Ja tämä laukku saa hoitaa tänä keväänä "sen mustan laukun" viran, josta sairaslomalla kuumeisesti kirjoitin. Nimittäin ihan oikeasti, mihin mä enää laukkuja enää lisää tarvitsen. Ja tää laukku on käytössä aika näppärä, siellä on kännykälle oma lokeronsa, samoin korteille ja kolikoille. Hihnan saa irroittettua ja laukusta aikaisesti kädessä kulkevan laukun taikka lompakon.



Jakku - Lindex
Hame - Zara
Toppi - Foverer21
Huivi - Louis Vuitton
Laukku - Michael Kors
Kengät - H&M

Yllä pari kuvaa asukokonaisuudesta, johon yhdistin tuon mustan laukun. Eikö olekin ihan passeli laukku? Mutta joo, ehkä vähän lentoemomainen oli mun eilinen look. Mutta niin mukava tuo hame ja jakku päällä! Ehkä olisi kuitenkin aika käydä sukkahousuostoksilla, ja päivittää kevääksi vaaleampia / ihonvärisiä sukkahousuja. Kohta alkaakin se pukeutumisen paras aika, tunika & sukkahousut yhdistettynä - mahdatko sinäkin olla tunikaihmisiä? Mä tykkään kovasti siitä pukeutumisen helppoudesta, sekä mukavuudesta.
 
Mä luulen, että hiivin aamiaispöytään - mieheni taikoo jotain herkkuja keittiössä. Eilen illalla sain nauttia melkoisen brunssin, oli vähän kaikkea laitettu esille. Ja miten hyviä, makeita mansikoita kaupasta saakaan jo. Nämä mansikat olivat espanjalaisia, mutta todellakin saattaisivat toimia viikonpäästä äitienpäivän kakussakin. Hyvä ruoka - parempi mieli? Aloitellaan siis tämäkin aamu hyvillä mielillä, ja katsotaan jos keli suosii, niin päivällä suuntaamme vihdoinkin sinne vapputivoliin.  
 
 
Mukavaa sunnuntaita! <3

4 kommenttia:

  1. Tuo Korsin laukku on kyllä kiva. Oon itsekin kattonut ihan samaa :) Ihana asu sulla. Tuo bleiseri on hieno. Ihania herkkuja miehesi on taikonut! Varmaan oot tyytyväinen :) Kivaa sunnuntaita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Sunnuntai oli kyllä kiva, vietettiin päivä aika lailla kokonaan tivolissa.

      Poista
  2. Nyt Henna olen sinuun ylpeä. Olin ihan varma, että pian nähdään taas yksi uusi pakkomielle sun kokoelmassa. Toi laukkuhan on mielettömän upea, et sinä uutta tarvitse. HH eli Hienoa Henna.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3