tiistai 19. toukokuuta 2015

Se ruskea kassi.

Minä ja ne ruskeat paperikassit.
 
Tällä kertaa mukaani Espalta lähti kesän 2015-malliston laukku. Pochette. Samanlainenhan monogrammina minulla ennestään olikin, mutta ei tätä kesän uutuusmallia - ei sillä pinkillä sisuksella, kuten mieheni vitsaili. Joten olihan se saatava, vaikka aikamoinen varausjono näihin kesän tuotteisiin oli. Pakkomielteistä, tiedän. Niin minua. Useamman viikon olin jonossa, ja olinkin jo ajatellut, ettei laukkua enää saa - mutta yllätykseksi se saapuikin. Samaisessa kesän mallistossa on tehty myös meikkipussi sekä klassikko Neverfull- laukku. Mikäli omaa halajat, suosittelen ehdottomasti ottamaan yhteyttä liikkeeseen ja tiedustelemaan, onko mahdollisuutta jäädä varauslistalle.
 




Nyt vain niitä kesäkelejä ja aurinkoa tilaukseen - pitää kaivella päälle pinkkiä muutoinkin tämän laukun kaveriksi. Pinkkiä huivia mä vielä metsästän, mutta aika lailla on ansat jo paikoillaan ;)

8 kommenttia:

  1. Nätti on laukkusi , söpö kuin mikä ❤️

    VastaaPoista
  2. Hauska päivettynyt ilme pochetella! Energisempi mitä omani tuon pinkin ansiosta. :) Onnea uudesta tulokkaasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Tää on just sopivasti pirteä mun makuuni!

      Poista
  3. Tää on kyllä jännä,vaikea sanoa tykkääkö vaiko ei mutta makee se on ! :) Erikoinen ! Ja pinkki sisus on ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin kesti vähän aikaa ennenku todella halusin tän ;)

      Poista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3