perjantai 22. toukokuuta 2015

Day with pink.

Olen aina ollut voimakkaiden värien ystävä. Myös tummat piirteeni ja ihonvärini kaipaavat vaatteisiin ja asusteisiin väriä. Silti mieluiten viime aikoina olen puketunut klassiseen (ja tylsään) mustaan taikka tummansiniseen, oikeastaan enemmänkin siihen tummansiniseen. Huiveilla ja muilla asusteilla saa pirteyttä kokonaisuuteen. Kun harkitsin tämän Louis Vuittonin kesän 2015 malliston pochetten hankkimista, tiesin että alkaisin armottomasti kaipaamaan sen kaveriksi myöskin pinkkiä shawlia. Mutta pinkkien shawlien valmistus on lopetettu, ja nekin olivat vain kausituote. Ja kovin kiven alla tuntuivatkin olevan, mitä jo jonkin aikaa niitäkin vähän niikuin etukäteen silmäilin. Ehkä jo lähes kehitin siitä pinkistä huivista pakkomielteenkin itselleni..
Hah, olisitko voinut uskoa? :D
 

Kuitenkin onnistuin hankkimaan sellaisen pinkin shawlin itselleni Louis Vuittonin second handina, vähän käytetyn yksilön kaikilla lippulappusilla, kuitilla ja alkuperäislaatikolla. Mä alan pikkuhiljaa jo epäilemään itselläni olevan jotain fiksaatioita huiveja kohtaan, sillä aika lailla niitä alkaa minulla olemaan. Eikä enää oikeastaan voi vedota siihenkään, että "koskaan ei ole huiveja liikaa". Minulla on huiveja, aika paljonkin. Silti niistä ei vaan saa tarpeekseen. Ja tätä pinkkiä tulen aivan varmana käyttämään, ja paljon!

Voisinkin varmaan käydä huivilaatikot läpi, ja pohtia, että mitä neideille antaisin käyttöön ja mitä myisin eteenpäin. Koska joistain huiveistakin on tullut sellaisia lempihuiveja, ja toiset vain makaavat kaapissa. Joku kaunis kesäaamu voisin mennä ulkokirpparille vaikka vähän harjoittelemaan kirpputorimeininkiä, kun varastossa on aika lailla neitien vaatteitakin kertynyt. En vain koskaan ole saanut aikaiseksi mennä ulkokirppikselle myymään, mutta ehkäpä sekin asia korjautuu tänä kesänä. Täytyy yrittää houkutella jotain ystävää kaveriksi. Oletko sinä harrastanut kesäisin ulkokirppiksiä?



Jakku - Lindex, Holly&Whyte
Paita - Foverer21
Farkut - Vero Moda
Huivi - Louis Vuitton
Laukku - Louis Vuitton
Kengät - Viron reissutuliaiset



Onko pinkki sinunkin juttusi?

6 kommenttia:

  1. " Kaikki mikä on Vuittonia, on minun juttuni ". ;) Huivi on kyllä ihana löytö ja sopii loistavasti uuden pocheten kanssa <3

    VastaaPoista
  2. Kyllä on nyt niin nätti laukku 😙

    VastaaPoista
  3. Voi juma pitikö mun nyt alkaa tuon pochetten perään kyselemään :/ Olen kiertänyt ja kaartanut sitä ajatusten tasolla, mutta nyt tuo nämä sun aurinkoiset kuvat täräytti pakkomielteen pahemman kerran päälle. ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3