keskiviikko 8. huhtikuuta 2015

Valkoiset tennarit.

Äh. Voihan tennarikuume. Vaikka mä vannonkin niin mukaviin ja leveäkorkoisiin kenkiin. Talvet ja kesät mun kengissä on enemmän tai vähemmän korkoa. Miten mä nyt oonkin saanut valkoiset tennarit päähäni? Mullahan löytyy kaapista jo yksi pari Converseja, Marimekon kangaskuosilla vieläpä. Käyttökerrat voisi varmaan laskea kahden käden sormilla. Mutta entäpä jos tennarit olisivat hiukan paksumpipohjaiset? Esimerkiksi alla kuva yhdestä vaihtoehdosta, tykkäisin kovasti tästä Niken kenkämallista. Toimisiko nämä tennarit farkkujen ja bleiserin kanssa?


Niken airmaxit lienee yhdet suosituimmat Niken kenkämallit tällä hetkellä, mutta niihin en ole onnistunut hankkimaan minkäänlaisia pakkomielteitä. Tietenkin myöskin suosikki kenkäsuunnittelijalta, Minna Parikalta, löytyisi kiva tennarimalli. Mutta olisiko kuitenkin nämä valkoiset ajattomammat? Onko liian rennot minun tyyliini? Ehkä on kuitenkin käytävä testaamassa tänään taikka huomenna nämä jalkaan, ja yhtäaikaa toivottava kenkien olevan huonot jalassa, ja yhtäaikaa pelättävä että tulee fiilis "pakko-saada-nämä-kengät".

Mitä mieltä sä olet?
Yes or no?

12 kommenttia:

  1. Kyllähän ne toimii. Mä odotan, että mä pääsen testaamaan mun Minnoja ulkona ja hameen kanssa.

    VastaaPoista
  2. En tuntenut lenkkarimuotia omakseni aiemmin,mutta tänä keväänä ostin just tuollaiset valkeat Niket ja voi pojat,se oli menoa se.nyt minulla on myös mustat Reebokit ja beiget Niket noiden valkeiden lisäksi.aiemmin ajattelin lenkkareiden kuuluvan vain lenkkipolulle,mutta nyt olen totaalisesti koukussa lenkkareihin.valkeat ja punaiset conssit ovat olleet kovassa käytössä pari vuotta,mutta ne eivät vain ole niin mukavat jalassa kuin lenkkaria.consseissa on niin ohut pohja,että ei niillä pidempiä matkoja kävele.
    -kirsi-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan samaa mieltä kanssasi!
      Mutta arvaa mitä, mun koko oli loppu. Taas jäin ilman kenkiä.. :/

      Poista
  3. Nuo ovat kyllä niin hienot, että! Mulle kyllä kelpais :) Kivaa loppuviikkoa <3

    VastaaPoista
  4. Aargh- kohta on pakko mennä kauppaan valkoisia etsimään ! Olen niitä jo niin monen blogissa ihastellut . Hirvittää vaan tällaisen säheltäjän kanssa se valkoisena pysyminen ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa. Mitä enemmän näitä näkee, sitä enemmän tahto myös kasvaa. Mua ei onnistanut. Ja niin, enpä minäkään mikään mestari ole valkoisen värin kanssa..

      Poista
  5. Itselläni ristiriitaiset ajatukset et toimiiko tennarit bleiserin kaa. Itsekin niitä kyllä pidän, mutta jotenkin toisaalta ne eivät sovi! Mutta menen massavirran mukana... tai no en, vaan siksi ku omistan hankalan jalan ja siihen ku ei ihan jokainen kenkä mee.
    Mutta kokonaan valkoiset tennarit musta toimii aina! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen samaa mieltä. :)
      Harmi kun en löytänyt omaa kokoani enää..

      Poista
  6. miltä sivulta toi kuva on otettu? Juuri tota mallia etin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yleensä laitan aina tiedot mistä kuva, hups. Tää on stadiumin sivulta, käy kurkkaa sieltä :)

      Poista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3