perjantai 13. maaliskuuta 2015

Pastellia.

Mun aiempien Lontoon kokemusten perusteella ihan yksi must vaateliike on Forever21. Eikä se tälläkään kertaa pettänyt, vaan päinvastoin, jouduin tekee vaikeita valintoja kassalla. Pohdinkin kotona, että pitäisikö joskus kokeilla tilata Forever21:n nettisivuilta itselle vaatteita. Lähinnä noissa ulkomaan verkkokauppaostoksissa minua arveluttaa tuotteiden mahdollinen palauttaminen ym, mutta tuskinpa tämän liikkeen kanssa sitä ongelmaa olisi. Ostoskorin kanssa voisi ongelmaa olla, ettei sinne liikaa eksyisi tuotteita.. No katsotaan nyt myöhemmin tilannetta uudelleen, nimittäin kivan pastellikokoelman kotiutin viikonlopunkin reissultamme.


Mun työpukeutumisen oikeastaan helpoin yhdistelmä on siisti paita, mustat housut ja jakku. Toisaalta rakastan pukeutua myöskin tunikaan / mekkoon sukkahousujen kanssa. Paidoissa minulla on tietty siisti, mutta rento tyyli, maustettuna jollain yksityiskohdilla taikka leikkauksilla. Löysinkin Lontoosta pari, kolme, neljä, viisi, kuusi (!) paitaa. Nyt on vaikka mitä ihanaa pastellia yhdistää jakun kanssa.





Pari jakkuakin lähti reissulta mukaan. Erityisesti vihreä sattui silmäämme Primarkissa, ja se on niin minun värinen vihreä kuin olla voi. Haaveilinkin jossain vaiheessa samansävyisestä Louis Vuittonin vihreästä shawlista, mutta unohdin sen lähes samantien. Siskonikin kehoitti kokeilemaan bleiseriä, ja minun onnekseni se oli juuri sopiva. Tämän nappasin siis välittömästi mukaani, eikä hintaakaan ollut kuin yksitoista puntaa. Tässä on sitä kaivattua väriä talven jäljiltä, eikö vaan?

Yhdet mustat farkut nappasin myös mukaani kymmenen punnan hintaan. Farkuissa oli mukava normikorkeudella oleva vyötärö sekä juuri oikeanmittaiset lahkeet. Malli oli jotenkin lyhyempi nilkoista, mutta minunlaiselle minille juuri oikea pituus. Housujen lahkeen olisi voinut nimetä lyhyiden ihmisen lahkeenmitaksi? Tai "tämä malli tarkoitettu" lyhytjalkaisille?   



Kuvien perusteella mun keväästäni ei puutu keväistä pastellinsävyä. Taikka värileikkiä klassisen mustan rinnalla.

4 kommenttia:

  1. Upeaa värinloistoa. Sitä saa keväässä/kesässä ollakin. Itse nykyään rullailen farkkujen lahkeita niin että ne on hieman lyhyet eli siis että nilkat näkyy. Mutta noi mallit on mulle myös aina just niitä sopivan mittaisia 😁

    VastaaPoista
  2. Ihania ostoksia kerrassaan. Itsekin oon katsellut tuon liikkeen nettisivuja, mutta en oo vielä tilannut mitää! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3