torstai 19. maaliskuuta 2015

Mykkä torstai.

Tää viikko ei todellakaan ole ollut mun viikko. Mä olen totisesti kamppaillut ulkona olevan hiekkapölyn kanssa, joka on tuntunut menevän hengitykseen. Silmiä kutittaa, nenää kutittaa ja yskittää. Auton ilmastointi on otettava pois päältä. Eilen illalla olo oli nuutunut, kuin kipeäksi tulossa - hiukan oli lämpöäkin. Kuitenkin tänään oli ihan eri juttu, meinaan aamulla herättyäni mun ääneni oli lähes poissa. Siis apua, olen myyntiedustaja ja tehtäväni on puhua ja myydä - ja minulla ei ääntä. Päätin kuitenkin koettaa hoitaa päivän loppuun saakka puhuen hiljempaa, ja ihan hyvin päivä lähti käyntiin. Mutta kesken päivän ääni kuitenkin hukkui jonnekin. Yrittäessäni puhua hetkenkin, lopputuloksena on aivan järkyttävä yskä. Ei kiva juttu.
 
Viikonloppu on ihan lähellä jo, ja pääsen lepuuttamaan ääntäni. Sattuisko teillä olemaan vinkkejä mitä voisin tehdä, että saisin ääneni pian takaisin?
 

Jakku - Foverer21
Paita - Forever 21
Farkut - Vero Moda
Kengät - H&M
Laukku - Louis Vuitton

4 kommenttia:

  1. Varmaan parasta olla vain puhumatta! Jokin virus suhun on iskenyt eli muista levätä! Jos flunssan oireita lisää, niin perus flunssan hoitoa vaan <3

    VastaaPoista
  2. Auts, hankala tilanne! Paranemista sinne <3
    Katupöly ja siitepölytilannekin(?) on ollut ihan järkyttävä täällä, ilmanlaatu todella huono. Mä yritän pysyä sisällä ikkunat säpissä, kuolen tonne pihalle muuten.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3