sunnuntai 1. maaliskuuta 2015

Bleiseri ehkä?

Viikonlopun aikana tein pienen kartoituksen kaapeissa olevista bleisereistä ja jakuista. Olihan siellä niitä suosikkeja, ihan hyviä sekä niitä unohdettuja. Esimerkiksi tämän vaaleanpunaisen puettua päälleni, niin miehenikin kysyi "Mitäs uutta sitä on shopattu?". Ja ei, tämä jakku on nimittäin todella vanha. Olen hankkinut tämän vaaleanpunaisen jakkupuvun mieheni mummin ja anopin yhteissynttäreille, joista on aikaa about kahdeksan vuotta? Onnekseni olen kuitenkin puvun säästänyt, nimittäin voisin hyvin kuvitella tänä keväänä käyttäväni tätäkin jakkua vallan mainiosti. Nyt esille naulakkoon, pois kaapista.



Bleiseri - Benetton
Huivi - Marimekko
Housut - Marimekko
Paita - H&M
Saappaat - Andiamo




Olen jo vaatekaupoissa pitänyt silmäni auki kevään takkitarjonnan kannalta. Silti muistuttelen itselleni niistä takeista, mitä kotoani jo löytyy. Nimittäin todella pienen hetken kevätkaudesta minulla on perinteinen takki päällä, vaan siirryn aika pian bleiserikauteen. Bleiseri on työpukeutumisessa siisti, sekä todella käytännöllinen sillä alle voi laittaa juuri ne mukavat topit mitkä päällä autoilu on miellyttävää. Pikatsekkauksena oman vaatekaapin bleiserivalikoimaan löysin kivan värivalikoiman kotoani. Sieltä löytyy muuanmuassa useampi bleiseri mustanvärisenä, tummansininen ( vai navynsininen? ), valkoinen, harmaa, oranssi, vaaleanpunainen, pinkki ja ruskea. Aika kattava valikoima, eikö vaan? Ja hei, omasta vaatekaapista! Suosittelen siis tutkimaan omaa vaatekaappia, sieltä voit sinäkin tehdä löytöjä.. 

Silti ensi viikon Lontoon reissusta minulla oli mielessä hankkia uusi bleiseri, sillä edelliseltä Lontoon reissulta ostin yhden parhaimmista ja eniten käytetyistä bleisereistäni. Ajatuksena astua samaiseen vaateliikkeeseen sisälle, ja napata pari vaihtoehtoa ja edetä sovituskopin kautta kassalle. Ennen sitä edessä on bleisereiden sovittamishetki kotosalla, sekä päättäminen onko oikeasti tarvetta bleiserille vai ei. Vaikka kuinka mielessäni pyörittelin etukäteen hirmuista shoppailureissua ensi viikolle, niin oikeasti en tiedä mitä sieltä olen hakemassa. Housuja mä kyllä tarvitsisin lisää, sekä Victoria´s Secretiltä parit alusvaatekokonaisuudet tarvitsen myös. Kyseisen liikkeen alusvaatteet ovatkin mielestäni parhaimpia mitä olen itselleni löytänyt. Mitähän muuta mahtaa mukaan tarttua? Mitä muuta minulla olikaan mielessäni?


Oletko sinäkin bleiseri-ihmisiä?

8 kommenttia:

  1. Kartoitin tässä itsekin eräänä päivänä vaatetilannettani, kyllähän siellä niitä jakkuja oli… Farkut ja jakku ovat minun luottovaatteeni keväällä, jotenkin niin helppo ja rennon tyylikäs!

    VastaaPoista
  2. Höh miksi tuota ei minulle esitelty viikko sitten. HENNA

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, no eihän me keretty juuri meillä sisällä olemaan ;)

      Poista
  3. Bleiseri on vakiovaate myös omassa kaapissa. Todella kaunis väri tuossa sinun versiossa. Laadukas bleiseri kestää aikaa, ja sitä on kiva muunnella asusteiden kanssa. Tuo huivi on myös tyylikäs. Samaista hypistelin tässä taannoin kaupassa :)

    VastaaPoista
  4. Tuota noin, noi sun housut eivät ole Marimekon vaikka heiltä olet ne ostanutkin vaan merkki on LauRie, joka on siis ihan oma tanskalainen merkkinsä :)

    Kiitos muuten ihanasta blogista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri näin, tekstistä saattoi tulla väärä käsitys. Kiitos tarkennuksesta :)

      Poista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3