tiistai 17. helmikuuta 2015

Mustaa ja volyymia.

Hämärää. Pientä valoa jossain. Se on se tunnelmavalaistus kotona. Siitä mä tykkään. Olen kai se tyyppi, joka napsuttelee valot pois toisten jäljiltä. Mutta nautin oikeasti hämäryydestä, pienestä tunnelmavalosta taikka kynttilänvalosta. Kuten myöskin tykkään pitkään istuskella takan ääressä. Minä en juuri paljoa valoa kotoa tarvitse, ja se taitaa olla ihan hyvä juttu näin sähkölaskun maksajankin roolista. Olemme saaneet lahjaksi kuvassa näkyvän Block-lampun, joka meillä on monesti olohuoneessa se ainoa valonlähde.
 
On aikamoinen vastapaino meidän olohuone näin iltaisin, kun mietin millaisessa auringonpaisteessa päiväni saan autolla ajella. Toisaalta tämä tunnelma on osa sitä rentoutumista kotona, ja tuskinpa kovin pitkään tästä saa nauttia, sillä kevät totisesti taitaa vauhdilla tulla ja valonmäärä lisääntyy päivä päivältä. Eikä minulla ole mitään sitäkään vastaan, nyt pitääkin juosta kukkakauppaan ja ostaa orkideamultapussi ja lannoitetta - nimittäin kohta täällä on orkideat kukassa, jos vanhat merkit pitävät paikkansa. Vielä vähän valoa ja auringonlämpöä, sillä on suuri merkitys näille herkille kukille. Tosin tänä vuonna minun orkideani ovat etsineet omaa paikkaansa, ja vaihtanut sijaintiaan sen jälkeen kun koiramme maistelivat orkideoitani.. Ihme siis että ovat vielä hengissä!
 



Tänään napattiin pari kuvaa mun Lindexiltä bongaamasta hatusta. Vähän on tullut tätä käytettyä, jotenkin se ponnari on vienyt aamuisin voiton hatulta. Eikä oikeastaan mikään hattu istu ponnarin kanssa. Hattuja ei saa edes kunnolla päähän ponnarin kanssa. Ehken ole kuvissa nyt hehkeimmillään illalla väsyneenä, tiukan salitreenin jälkeen. :)  Hiuksiani olen taivuttanut suoristusraudalla parina päivänä pehmeälle taipusuudelle. Ehkäpä kaivan esille mustan villakangastakin, ja yhdistän tämän hatun siihen. Eiköhän se musta takki käy paremmin tämän hatun kaveriksi kuin tummansininen?

Oletko sinä muuten hattuihmisiä?



Kirjoitin aiemmin pohdinnastani koskien volyymiripsiä. Tänään päätin että kyllä mä kevääseen haen piristystä niiden kautta. Sekä samalla helppoutta aamuihin. Sain ajan jo ensi viikolle, joten sinnittelen nykyisellä ripsivärin jämällä sinne saakka. Minulla on kyllä luonnostaankin pitkät ripset, mutta silti tahto on kova testata. Ripsijatkeet tekevät kyllä ihmeitä, välittömän viimeistellyn lookin - eikä välttämättä muuta meikkiä edes tarvitse. Saapa nähdä millainen kosmetiikkavalikoima Lontooseen mukaan lähtee, nimittäin ainakin ripset on viimisen päälle sinne lähtiessä. Onko sinulla ehkä volyymiripset itselläsi vai pohditko myös niiden mahdollista ottamista? 

Auringonpaistetta viikkoosi!

4 kommenttia:

  1. Ihana hattu! Pidän hatuista mutta se ärsyttää, kun hiukset menee lyttyyn:( kaksi kertaa olen yrittänyt ripsiä, mutta ei ole mun juttu. Tuntuu , että ovat liian pitkät vaikka toisella kerralla laittoivat lyhkäisimmät kuin heiltä löytyi. Mutta kauniit ovat kun tekijä osaa hommansa ja helpottaa kiireisiä aamuja:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Katsotaan miten mulle käy ripsien kaa :)

      Poista
  2. Täällä elellään myös hämyvaloissa, eipä niin näy pölyt ja roskatkaan. Heh heh
    Mun pitäisi ostaa sinne reissuun joku hattu, jokohan niitä ois kaupoissa?

    VastaaPoista
  3. En oo hattuihmisiä, vaikka haluaisinkin kokeilla :) Mulla volyymiripset kesti vähemmän aikaa kuin ripsen pidennykset. Tämän vuoksi tuuhennuksien kokeilu jäi vain yhteen kertaan...Ripsien pidennykset kestiu mulla melko pitkään :) Kivaa keskiviikkoa :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3