torstai 6. marraskuuta 2014

Punainen nenä.

Ihan ensimmäisenä, tervetuloa uudet lukijat! Mahtavaa saada teidät seuraamaan blogiani, jonka aiheet vaihtelevat kotiarjesta kaikkeen luxukseen. Blogin takana häärää kiireinen kolmenkymmenen ikävuoden ylittänyt nainen keski-suomesta. Rakastan shoppailua, se on harrastukseni, intohimoni sekä paheeni. Kaikki muotiin liittyvä kiinnostaa minua, sekä kauneus yleensäkin. Minulla on tapana saada itselleni erilaisia pakkomielteitä, josta blogini nimikin juontaa. Kun saan jonkun asian päähäni, siitä on vaikea päästä yli, ennenkuin olen onnistunut sen hankkimaan taikka toteuttamaan. Vaarallisia nuo minun pakkomielteet, ainakin rahat tuntuu niihin menevän! :D

Täytyy kyllä sanoa, että on aika mahtavaa kun on jo torstai! Taas yksi työviikko kohta kellistetty, ja viikonloppu saa taas tulla. Onko siellä muitakin, ketkä on aivan viikonlopun tarpeessa jo? Voin varmaan jo hiukan paljastaa, että minun elämässäni tuulee hiukan uudet tuulet. Kerron tästä varmasti lisää ja tarkemmin myöhemmin. Uusien tuulien vastaanottaminen on aiheuttanut monenlaisia tunteita, onnea ja iloa, epävarmuutta ja surua, luopumisen tuskaa. Olisi helppo jähmettyä paikoilleen ja narista asioista, ilman että yrittäisi vaikuttaa niihin taikka muuttaa niitä. Jokainen meistä on oman elämänsä herra. Tai rouva. Elämä olisi hyvä elää täysillä, päivä kerrallaan ja nauttien siitä. Pyrkimys onneen ja tasapainoiseen elämään.  



Takki - Gina Trikot
Huivi - Lindex
Mekko - Lindex
Kengät - ParkWest

Huomenna on neitien koulussa nenäpäivä-tempaus, ja piti hakea kaupasta uudet nenät neideille. Aika hauskoja monsterineniä olikin tälle vuodelle tullut, ja hyväntekeväisyys toteutui jo nenän ostotapahtuman yhteydessä, mutta lisäksi neitien koulu lahjoittaa jokaisesta "nenällisestä" oppilaasta lisälahjoituksen. Mitähän minun työpäivästäni mahtaisi tulla, kun tapaisin asiakkaani tällaisella punaisella nenällä? Pidettäisiinkö minua aivan seonneena vai osattaisiinko asialle nauraa? Vai kenties minua katsottaisiin vaan pitkään, minut yritettäisiin ottaa tosiaan ja poistumiseni jälkeen selkäni takana naurettaisiin isot naurut? En tiedä, enkä taida kokeilla.. Mites siellä, onko sinulla ehkä nenäpäivän nenä huomenna paikoillaan?



Punaiset nenät esille huomenna! ;)

2 kommenttia:

  1. Itse olen pitkään miettinyt noita uusia tuulia. Kaipaisin jotain uutta mutta kerron siitä sulle sit joskus henk koht ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3