tiistai 14. lokakuuta 2014

Tamaris.

Mulla on kyllä ollut huono tuuri noiden syys/talvikenkien kanssa, vai sanoisinko että ihan surkeaa onnea. Tai ei siis onnea laisinkaan. Todellista epäonnea. Ensin etsiskelin niitä ratsastussaapastyylisiä saappaita niillä ah-niin-ihanilla tikkauksilla, tuloksetta. En löytänyt, taikka saappaiden vetoketjut eivät menneet kiinni saakka. Voi turhautuminen. Unohdetaan ne kengät sitten. Ja toivotaan että jossain vaiheessa löydän juuri ne sopivat saappaat vielä. Toivoahan saa?

Seuraava ajatus olikin sitten mustien nilkkureiden etsiminen, oi miksi sekin on nyt niin vaikeaa. Taikka jos löydänkin silmääni miellyttäviä malleja, miksi kaikki minun kokoni ovat jo loppu? Olenko sittenkin liian myöhässä? Ja voin kyllä sanoa kiertäneeni, etsineeni nilkkureita - samalla tietenkin silmät auki pitäen saappaillekin. Mutta ainakaan Jyväskylästä en ole nilkkureita löytänyt, enkä Varkaudesta, enkä Äänekoskelta, enkä muuten Kuopiostakaan. Olenko minä liian vaativa vai onko kaikki ne kivat mallit jo loppuneet? Keräsin muutamia kuvia omista suosikeistani, ja ei niinkään yllättäen yksi lempimerkkini, Tamaris, on taas tuonut markkinoille ihania nilkkurimalleja. Varsinkin tää mun kuvien ensimmäinen, johon törmäsin kyllä Kookengässä, mutta loppu oli koot.. Täähän malli olisi melkein kompromissi siitä mun saappaastakin, eikö vaan?


 

Lisäksi löysin Zalandon valikoimasta pari kivaa, vähän erilaista Tamariksen nilkkurimallia.


 

Iskeekö näistä mikään Tamariksen
malli sinuun?

Ja tietenkin mielessäni on myöskin yhtenä vaihtoehtona jo aiemmin kirjoittamani Minna Parikan nilkkurit, joista kirjoitin täällä. Aika herkullisen ihania malleja olisi siis Minna Parikan valikoimassakin syksyn varalle. Mä tiedän, että olen aina ollut vähän hankala ihminen, mutta että tuleeko minusta iän mukana vielä hankalampi? Onko päätösten tekeminen hankalampaa vuosi vuodelta? Onko asioissa oltava niin ehdoton, voisiko joskus antaa periksi edes hiukan? Vai onko tää taas niitä mun pakkosaadajustnetietynnäköiset- juttuja, niitä pakkomielteitä asiassa kuin asiassa, ja tällä kertaa kengissä? Pitäkää kuitenkin ees vähän peukkuja, että löytäisin jonkunlaiset kengät..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3