keskiviikko 1. lokakuuta 2014

Lokakuun eka.

Ihan ensimmäisenä. Lokakuun ensimmäisen aamun aloitin klo8 Sokoksen 3+1 päivillä, olin päättänyt ennen ensimmäistä tapaamistani napata mukaani mustat saappaat alennuksesta. Vaan niin kävi taas. Minä lähdin, saappaat jäivät. Oi miksi omaan niin paksut jalat etteivät vetoketjut mene kiinni saappaista? No mutta, todellista säästöä oli tämäkin käynti 3+1 päivillä. Mutta niin, mistä lähden seuraavana etsimään niitä mustia ratsastussaappaiden tyylisiä kenkiä kera tikkauksien? Mistä sinä ostat kenkäsi? 



Ystäväni toivotti tsemppiä lokakuulle, ja että tehdään siitä yhdessä hyvä kuukausi. Sain pienen Marimekon paketin käteeni, ja olin otettu. Vielä enemmän olin iloinen, mitä paketti pitikään sisällään. Ystävät on kyllä ihmeellisiä, milloin ovat terapeutteja, milloin toimivat olkapäänä, ja huomioivat sinua. Ymmärtävät sinua, kuuntelevat ja kannustavat eteenpäin. Yhdessä on hyvä olla ja viettää aikaa, suunnitelmissa onkin lokakuun lopulle ystävien kanssa shoppailureissu jonnekin lähikaupunkiin. Ehkä taas Matkukseen Kuopioon, vai pitäisikö kuitenkin mennä Tampereelle?






Ja katsopa mikä ihanuus pussukasta löytyi, nimittäin Marimekon Siirtolapuutarha- syvälautanen. Näistä olen haaveillut, ja haluaisinkin kotiini ruokailukäyttöön päivittää uudet syvät lautaset keltaisen teema astiaston tilalle. Jotenkin se keltainen ei ole enää ollenkaan minun juttuni, mutta rinnalla käytetäänkin ahkerasti Iittalan Paratiisi astiasarjaa. Mutta olisihan mustavalkoiseen kotiin aika magea juttu mustavalkoiset astiatkin keittiössä, eikö vaan? Lähes niinkuin melkein välttämättömyys alkaa päivittämään astiastoa? Mitä sinä tykkäät Marimekon Siirtolapuutarha- sarjasta?

Oli ihan pakko napata www.marimekko.fi sivustolta muutama lempparituote juuri tästä Siirtolapuutarha - sarjasta. Erityisesti teekannua olen haaveillut pitkän aikaan, nythän se sopisi uuden lautasen kaveriksi. Eikä ole yhtään hullumman näköisiä iso Siirtopuutarha tarjoiluastia taikka kannukaan. Kannu jotenkin puhuttelee minua, tulee mieleen perinteiset vanhat Arabian maitokannut. Eikö olekin aika ihania ihan jokainen? 


Hyvää lokakuuta sinulle, tehdään tästä kuukaudesta yhdessä hyvä! ;)

4 kommenttia:

  1. Mun paksuihin pohkeisiin sain mahtumaan viime vuonna Eccon saappaat, ostin sitten samantien sekä mustat että ruskeat :)

    VastaaPoista
  2. Nuo lautaset on niin ihanat! Pääsin keväällä tutustumaan Marimekon syksyn uutuuksiin ja siitä lähtien odotin kun kuuta nousevaa että nämä tulevat markkinoille. Nyt kun olivat syyskuussa Stockan kanta-asiakastarjouksessa, päivitin ne meidän soppalautasiksi. Meilläkin oli aiemmin Teemaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi meitä. Mulle taitaa käydä samoin, pikkuhiljalleen..

      Poista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3