torstai 18. syyskuuta 2014

Joko kohta tarvii sukkia?

Joko kuulitte että ensi viikolla saattaa olla lumisateita tiedossa? Voi jee. Vaikka eipä sillä, jo tiistaiaamuna aikaisin ajellessani mittari näytti jo nollaa. Ja melkoinen sumu oli riesana. Mutta silti, mä olen nyt niin tottunut tähän kauniiseen ja lämpimään syksyyn, ja kipittänyt korkkareilla työpäivätkin nautiskellen. Vieläkö sinäkin menet avokkailla / korkkareilla, vai joko olet kaivanut korkeampivartiset kengät esiin? Pitääkö oikeasti ruveta kaivamaan sukkiakin jo esille? Oletko sinäkin kesän lapsi kuten minä?



Esikoisen kanssa napattiin työpäivän päätteeksi pari kuvaa tän päivän asustani. Jollain tavalla työreissulta hankkimani paita ei ollut ollenkaan liian raju jakun kanssa, vai mitä mieltä sinä olet? Joka tapauksessa työpäiväni hujahti tällä paidalla, lisäksi aamulla oli kaulaa lämmittämässä Mulberryn huivi - toi se ehkä himpun verran tyylikkyyttä lisää, niinkuin huivit yleensäkin. Hah, kuten kuvasta näkyy - minulla ei ole kuvassa enää korun korua, nimittäin riisun kotiin saapuessani aina ensimmäisenä kaikki korut pois. En osaa lähteä aamulla ilman koruja, mutta puolestaan kotona en sitten osaa pitää koruja. Onko siellä muita samanlaisia?

Mutta mulla on hiuskriisi. Auttakaa, mitä mä teen? Kasvatan? Sama malli, napakka polkka? Lyhyempää mallia? Nyt tää malli ainakin jokseenkin tökkii, ja haaveilen hiukan pidemmästä mallista jonka voisin raidoituttaa sekä painaa vaikka kiharoita taikka laineita raudalla. Eli jotain piristystä tähän osoitteeseen olisi niinkuin hakusessa, eikä hiuskriisiä yhtään helpota isosiskon napakat sanat hississä "onko sulla harmaita hiuksia?!". Olen sentään nuorempi, ja ikäeroa meillä on viisi vuotta - miksi juuri minä olen se, joka vanhenee silmissä ensimmäisenä. No ei tässä tosin mitään ihan nuoria tyttösiä enää olla, mutta mieluusti silti värjään nämä hopeat raidat kuukausittain piiloon..



Jakku - Forever21
Paita - Gina Tricot

Mahtavaa torstaita, on jo melkein
perjantai!

6 kommenttia:

  1. Tosi kivasti pusero sopii bleserin alle, tekee tyylistä rennomman ja minä juurikin rakastan rentoa tyyliä. Täällä on yks hiuskriisin ammattilainen, arvaa vaan mistä blogini nimi onkaan peräisin? Ettei vain olisi ainainen tukkaproblem, koskaan en ole tyytyväinen.

    VastaaPoista
  2. Juuri voivottelin samaa sääennustusta. En kyllä halua vielä sukkia. Eiväthän sukat sovi balleriinoihin, joita haluan käyttää vielä pitkään ;). Täälläkin tukka harmaantuu. Vielä en värjää, mutta varmaan jotain tarttis tehrä pian ;). Kivaa loppuviikkoa!

    VastaaPoista
  3. Ihana, rento, mutta tyylikäs asu! Paita ja bleiseri sopii hyvin yhteen. Kampauksesta tykkään kanssa! Mulla oli kans pari päivää sitten saman tyylinen asu. Pitääpä laittaa postaus siitä :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3