maanantai 4. elokuuta 2014

Terassilla.

Koska sinä olet viimeksi viettänyt "tyttöjen illan"? Ennätitkö ehkä lomasi aikana käymään terassilla ystävien kanssa? Minulla lomat ennätti mennä, mutta silti oli kalenteriin lyöty ystävieni kanssa terassi-ilta. Ilta koitti elokuun puolella, mutta onneksemme kaunis ja lämmin kesäilta helli meitä. Aloitimme iltamme ruokailun ja naurunpyrähdysten merkeissä. Illan aikana ennätimme juttelemaan monenmoisia asioita, sekä ihmettelemään ohikäveleviä ihmisiä ja nykyvaatemuotia. Myöskin pieniä ikäkriisejä tuli koettua, puhumattakaan ulkonäköpaineista verrattuna niihin parikymppisiin..


Ennätimme pyörähtämään ainakin neljässä eri paikassa illan aikana. Neljässä. Aika levotonta porukkaa taisimme olla, mutta tärkeimmässä roolissa oli pysyä kuppiloiden ulkopuolella - terassilla. Minä pääsin pitkästä aikaa nauttimaan yhden lempparidrinkkini, Doctor Loven. Drinkissä on mansikkasurvosta, jäätelöä ja jotain alkoholia. Kylmää, raikasta ja makeaa. Alkoholin käytön suhteen olen aika rajoittunut, mieluiten nautin makeita juomia ja lemppariani, skumppaa.

Mitä sinä mieluusti nauttisit?


Paita - H&M
Kaulakoru - Kalevalakoru
Laukku - Louis Vuitton
Kello - Michael Kors

Liekö vanhuus jo painaa minua, kun minusta ei ollut yökerhoon menijäksi. Klo23 aikoihin alkoi jo kovin väsyttämään, ja kahdeltatoista olin kotona kuin tuhkimo. Kuitenkaan sitä seuraavan aamun väsymystä tämä ei poistanut, mutta sain nautittua pitkästä aikaa pitkät aamu-unet. Ehkäpä olisi hyvä irtiotto aina silloin tällöin viettääkin tyttöjen iltaa, mieluusti sellaisen voisin järjestää itsekin syksyn pimenevinä iltoina. Viikonloppu hujahti taas pikakelausta, ensi viikonloppuna puolestaan juhlitaan ystäväpariskunnan häitä. Sitä ennen kuitenkin työviikko taisteltavana,  hyvin kiireinen sellainen. Onneksi kuitenkin kelit näyttävät pitävän hymyn huulilla arjesta huolimatta. ;)

Mukavaa, lämmintä viikkoa sinulle!

6 kommenttia:

  1. Sun ei ainakaan tarvinnut ottaa niitä ulkonäköpaineita ;) Ihanan näköisiä drinkkejä, en ole koskaan nähnyt =O Pitäiskö siis lähteä terasille... eipä noita kotona taida saada =D En siis edes muista, koska olisin käynyt terassilla, aikaa on siis liian monta vuotta. Olen ollut muutenkin juomien kanssa turhan tylsä, aina kuivaa omenasiideriä tai skumppaa. Ehkä mä vielä tänä kesänä hörppäsen tuommoisen herkkujuoman =)

    VastaaPoista
  2. Itse juhlin viikonloppuna ystävän polttareita, olipas meillä kyl tosi tosi mukavaa. Minä olin se joka lähti molempina iltoina kotiin nukkumaan kun muut jäivät mökille juhlimaan ja nukkumaan (liekö nukkuivat).

    VastaaPoista
  3. Kyllä harvemmin enään viitsii yökerhoon lähteä, viime kerrasta onkin jo kauan aikaa! :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3