perjantai 22. elokuuta 2014

HAY.

Niin, ne pakkomielteet. Niistä jo blogini nimi aikalailla antaa esimakua. Ja saan niitä pakkomielteitä aikaan hyvin helposti. Milloin mikäkin asia. Taikka tekeminen / suorittaminen. Viimeisin pakkomielle kesällä oli ne pionit, joiden eteen minun ei juuri tarvinnut tehdä muuta kuin valita mieluisa lajike. Ja mistähän se johtuu, että minun makuni on jostain syystä aina vähän yläkantissa. Pionitkin taisivat olla ne puutarhan kalleimmat, mutta myös kukinnan puolesta kauneimmat. Nyt pakkomielteen kohteena oli kauan kaipaamani naulakko kodinhoitohuoneeseen. Aiemmin kirjoitin miten pähkäilin millaista haluaisin, ja siitä se ajatus taas lähti.. Ja niin, olisitteko arvanneet että hankin HAYN naulakon?


Tässä ensimmäiset kuvat uudesta naulakostani. Naulakko jää paikoilleen kodinhoitohuoneeseen, jossa se palvelee parhaiten minua. Kodinhoitohuone on arkisin minun pukeutumishuone, ja pidän paljon silitettäviä vaatteita joten tähän saakka silitettyjä vaatteita on roikkunut kaappien päällä hengareissa. Ei kovinkaan kivannäköistä. Paljon kivemmalta näyttää omaan silmään nyt. Mitenhän käy, mahtaako mies huomata uuden naulakon? No kyllähän tietty, huomaahan hän kaikki muutkin pienet ostokset ja hankinnat..


No, mitäs tykkäät?

12 kommenttia:

  1. Hi hii.. Hyvä, että muillakin on pakkomielteitä. Mä yritän kyllä nykyään vähän taistella niitä vastaan ;)

    VastaaPoista
  2. Toi naulakko on vaan niin ihana, ja haluaisin myös itselleni tuollaisen. Meillä ei vaan ole tilaa, olen kovasti miettinyt makkarin neliöitä, mutta taitaisi olla liikaa tiellä ja muihin tiloihin ei sovi. Höh, ehkä joku päivä :)

    VastaaPoista
  3. Tuo on kyllä ihana naulakko ja itseäni oikein harmittaa, ettei sellainen omaan kotiini taida mahtua mihinkään :) Täytyy siis ihailla vain kuvia muiden naulakoista ;) mukavaa sunnuntaita sinne!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3