sunnuntai 20. heinäkuuta 2014

Pantterikuosia.

Jee, tähän osoitteeseen oli pikaparaneminen tilattu ja toimitettu. Heti eilisaamuna olin yhdeksältä pihahommissa ahkerana, ja palkkana napostelin pensaista herkullisia vadelmia. Tulipa myöskin pihan viimeiset öljyämistoimet tehtyä, nyt on jokainen paikka ja tavara öljytty mitä pitikin tämän kesän aikana. Eilinen oli kuuma päivä, hellettä. Iltaa vasten ilmassa oli ukkosta. Ulkona ei vaan voinut päivää viettää vaan piti keksiä jotain, päätimme suunnistaa jonnekin kaupoille.



Pahoittelen kuvanlaatua, mutta mukaani lähti Lindexiltä uudet leppoisat housut. Housujen lahkeissa on hieman rypystystä, joten niitä voi pitää joko täyspitkinä taikka tehdä 3/4 housut fiiliksen mukaan. Lähinnä mietin onko kuosi liian villi minulle, pantterikuosi, mutta aika neutraalilta se värimaailmansa puolesta vaikuttaa. Just sellaiset löysät pöksyt, mitä olen tälle kesälle etsinyt. Arvaa vaan oliko nämä siellä alessa vai ei..

Mitäs tykkäät?


Illalla herkuttelimme laivatuliaisilla. Esikoinen kovasti toivoisi itselleen myös vastaavanlaisia pöksyjä, ja olishan siellä ollut monenlaisia tarjolla junioriosastollakin - ehkäpä pitää joku päivä palata sinne uudelleen.. 

Mitähän sitä keksisi tälle päivälle? Vissiin samanlaista hellepäivää luvassa? Ehkäpä leivomme jotain herkullista päiväkahville, kun saan ystäväni kylään. Viikko lomaa jäljellä, nyt täytyy ottaa kaikki irti koska päivät oikeasti juoksee. Vaikka en oikein tiedä onko se hyvä vai huono merkki, kun lomalla ennättää tylsistymään. Niin kävi minulle eilen, minulla oli oikeasti jo tylsää.

Lämmintä kesäpäivää!

6 kommenttia:

  1. Huiput housut. Saman tyylisten perässä olen juossut koko kesän mut ne on kappahilsta mut joka paikasta on aina ollut koot loppuneet.

    VastaaPoista
  2. Ihanat housut! Just tuollaisia housuja olen minäkin etsinyt. Alehousuja kokeilin viikonloppuna, mutta ne jäivät kauppaan. Lämmintä sunnuntaita sulle ♥

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3