lauantai 5. heinäkuuta 2014

Mun Parikat.

Ja niin, mahdoitko arvata oikein että Minna Parikalle sitä sisälle astuttiin?
Kyllä vain. Ja oikeastaan ihmettelin mieheni innokkuutta saada minut liikkeen sisäpuolelle, vaan en arvannut kuitenkaan mitään. "Alennuksia". Niin. Olihan siellä jotain alennuksessakin, muttei tietty klassikkoja. Ja arvatkaas, liikkeessä odotti hääpäivälahjana lahjakortti kenkiin. Olin kyllä yllättynyt, koska olen vasta hiljattain saanut (myöskin mieheltäni) ensimmäiset kauan haaveilevani Minna Parikan Jodie-mallin kengät itselleni. Päädyin varmaan ja ikityylikkääseen mustaan, mutta silti uhkasin jonain päivänä hankkivani myös ne punaisena itselleni. Nyt se päivä näytti koittaneen.


Kokeilin myöskin paria muuta kenkämallia jalkoihini, mutta kyllä tämä Jodie-malli on kuin valettu minun jalkaani. Oloni näissä kengissä lienee jollain tavalla verrattavissa Tuhkimon oloon, kun kenkä istuu jalkaan? Ja nyt lupaan, että käytän kenkiä ahkerasti - enkä säästele niitä ja säilytä kaapissa laatikoissaan. Lupaan. Olen onnellinen.





Mitäs tykkäät mun duosta?

14 kommenttia:

  1. Oi oi miten ihana parivaljakko! Aika mahtava hääpäivälahja, lucky you! :)

    VastaaPoista
  2. Ihana yllätys mieheltäsi <3 Parikat on vaan ihan parhaat punaisena. Me ollaan lähes kenkäsamiksia, kun mulla on myös punamusta Raquel kaksikko :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin on <3 Olin kyllä huuli pyöreänä liikkeessä kun pieni laukku ojennettiin, jossa lahjakortti. Kokeilin kovasti Raqueleja myös punaisena, mutta Jodie istuu jalkaan kuin unelma.

      Poista
  3. Ihan mielettömän mahtava parivaljakko, siinä ne kauniisti poseraa.Onnea kengistä, ihanasti puoliso sinut yllätti.

    VastaaPoista
  4. Ihanasti ajateltu mieheltäsi :)

    VastaaPoista
  5. Todella kauniit kengät :) Minna Parikan kengät -ja etenkin nuo punaiset - on todella tyylikkäät!
    - Anna G.-

    VastaaPoista
  6. Noi punaiset on NIIN mageet. Mä en uskaltaisi varmaan kokeilla ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Maiju :) Ihanat on kyllä kengät jalassakin.

      Poista
  7. Eksyin blogiisi sattumalta ja ihailen kenkiäsi.
    Tällainen kysymys tuli mieleen, että osaatko sanoa miksi toisilla tuo etuosan sydän jää auki ja toisilla se menee nauhoilla kiinni saakka?
    Onko se jotenkin kengän koosta riippuvainen tai jalan paksuudesta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun löysit :)
      En osaa vastata kysymykseesi, mutta luulen jalan leveyden vaikuttavan asiaan.

      Poista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3