maanantai 30. kesäkuuta 2014

Testing some new.

Koska polttariviikonlopun väsymys ei painanut juurikaan alla, niin päädyin sunnuntaina vielä makutuomariksi kaupungille. Ystäväni etsi mekkoa häihin, ja suuntasin avuksi. Samalla löysin itsenikin sovituskopista, mutta onnekseni mikään ei huutanut mukaani. Paitsi tämä koru. Näitä löytyi H&M:ltä mustana, valkoisena ja sellaisena hempeänä roosana. Olisin voinut ostaa vaikka jokaisessa värissä, mutta lähdin liikkeelle mustan kanssa.

Mitäs tykkäät? 


Olen jo jonkun aikaa miettinyt siirtyväni puuterin käyttäjästä johonkin BB-voiteeseen. Minulla on pintakuiva iho, mutta muutoin juuri peitettäviä virheitä ei ole. Kasvoillani on kesäisin reilusti pisamia, ja tykkään myöskin että ne saavat näkyä. Vierastan liian "vahamaista" meikkiä, joten meikkivoiteen käyttäjää minusta ei saa. Ainoastaan häissä tai suurissa juhlatilaisuuksissa saatan sipaista meikkivoidetta, esimerkiksi Joe Blascoa.

Tällä hetkellä käytän mineraalipuuteria, joka sopivasti tasoittaa ihon pintaa ja värimaailmaa. Käytän MSCHIC Baked Mineral Foundationia. Ajatuksena oli napata matkaan esimerkiksi Lancomen BB-tuote, taikka hoitovoide joka tasoittaa ihon väriä. Koska minulla on hyvin lämmin ihon sävy, tai sanoisinko että keltainen (!) niin Lancomen tuotteet eivät olleet minun juttuni. Iholleni kokeiltiin Guerlainin Terracotta Joli Teint- tuotetta. Tuote on aurinkopuuterin ja meikkivoiteen yhdistelmä sun-kissed lookilla. Kevyimmän kerroksen tuotetta saa laitettua meikkivoidesiveltimellä. Joli Teint tuo kasvoille kaunista hehkua, sekä hiukan puuterimaisen pinnan. Lisäksi aurinkoon löytyy suojakerroin SPF 20. Kuitenkaan minun sävyäni ei hyllystä löytynyt, joten sain  lisäharkinta-aikaa.. 

Onko sinulle tuttu tuote tämä
Terracotta Joli Teint?


Sain mukaani näytepussin sekä ihon kosteustuotteesta että tästä Joli Teintistä. Päätin heti tänä aamulla kokeilla tuotteita. Meikkituote todellakin levittäytyi hyvin helposti kasvoille siveltimen kanssa, ja kuten pakkauksessa luvattiin "peitti pieniä ihovirheitä" mutta minun mielestäni vähän liiakseenkin. Aikamoisen meikkivoidemainen looki tästä kuitenkin tuli, ja mahtaako se olla minulle kuitenkin liikaa? Täytyykö kuitenkin jatkaa vielä etsimistä vai pitääkö pitäytyä turvallisessa tutussa vaihtoehdossa? Mitä sinä mahdat käyttää? Onko muita pelkän puuterin käyttäjiä?




No, mitä mieltä olet?
Hehkunko nyt? :)

6 kommenttia:

  1. Ihana koru! Taitaa olla just sama koru, jonka tilasin nettikaupasta! Näyttää hyvältä kaulassasi :) Ei oo liian hienoa, vaan käy ihan arkenakin. Tosi nätti kuva sinusta. Tämä Terracotta Joli Teint ei ole tuttu minulle. Kivaa maanantaita sulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiitos paljon <3
      Koru on kyllä kiva, ja oli heti tänään kaulassa.

      Poista
  2. Ihana koru, sopii sinulle.
    Mie oon tykästynyt Lumenen bb.hen tosi paljon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Nanni :)
      Mä vielä mietin että joku voide vaiko puuteri..

      Poista
  3. Kauniita kuvia, kaunis sinä:)! Ja kaunis on korukin!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3