maanantai 23. kesäkuuta 2014

Oh my.

Maanantai. Arkiviikon ensimmäinen. Josta tuli minulle pääkivun vallitseva ilta. Päädyin jo aikaisin sänkyyn lepäämään, kaverina kupillinen juotavaa ja särkylääkettä. Migreeni on kyllä petollinen, arvaamaton ja sitkeä kaveri. Toivoisin kovasti ettei se olisi niin hyvä ystävä kanssani.



Jossain vaiheessa yksi pakollinen musthave-hankinta oli Design Letters muki. Tai oikeastaan kaksi. H minun etunimeni mukaisesti, ja A mieheni etunimen mukaisesti. Kuitenkin nämä kupit ovat tainneet jäädä sisustuselementeiksi String Pocket- hyllylle. Ostin näihin myös kannet, jotta toimisivat säilytysastioina myös samalla. Lähinnä ne ovat oikeasti olleet säilytettäviä astioita hyllyllä - hah minun kanssani. Lupaan ottaa nämä useammin käyttöön..


Nyt kuitenkin luovutan tältä päivältä, enkä edes yritä siristellä tietokoneen näytön kanssa taikka tarvitsisin aurinkolasit. Sepä mahtaisi olla näky, ja kokemus. Annan migreenin viedä erävoiton tältä illalta, ja lähden unille. Pitäkää peukkuja, että aamulla tämä kaveri on lähtenyt matkoihinsa tästä osoitteesta.

Onko sinullakin migreeniä?

4 kommenttia:

  1. Tsemppiä ja paranemisia sekä hätistyksiä migreenille...Se on niin ikävä vaiva :(

    VastaaPoista
  2. Oi ei, voin vain kuvitella miltä migreenissä oleminen tuntuu. Suvussamme on paljon migreeniä mutta vielä toistaiseksi olen siltä välttynyt, kovia pääkipuja saan aika ajoin sietää. Koitahan lepäillä pimeässä ja parantua mahdollisimman pian. Laitathan Henna mulle sun sukunimen ja osoitteen mun blogin kommenttikenttään niin saan laittaa pöllösen matkalle kunhan se valmistuu. ihanaa tiistaita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana :) Uusi päivä, ja parempi olo. Jospa ens kertaan menisi taas tovi!

      Poista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3