torstai 29. toukokuuta 2014

Mustavalkoista.

Olin facebook mainoksen orja. Uhri. Tai mikä lie, mutta pakollinen tarve tuli suunnata Jyväskylän keskustassa sijaitsevaan Harjunpaperiin. Sinne oli tullut paljon uutta, mustavalkoistakin. Erityisesti mustavalkoisia cupcake-vuokia olen etsiskellyt jo tovin, ja sellaiset näkyi mainoksessa - joten kipinkapin hakemaan. Mukaan lähti myös paketillinen "my little dayn" servettejä.





Muffinsivuoat ovat varsin ihania, oli oikeasti iso vastusteleminen etten eilen jo alkanut näihin leipomaan muffinseja kahvipöytään. Maltoin kuitenkin mieleni, ainakin toistaiseksi. Kummasti tällaiset pienet jutut kahvipöydässä piristää, ja onhan nämä vuoat miljoona kertaa näyttävämpiä kuin ruokakaupasta saatavat vuoat..

Mitäs tykkäät? Eikö olekin ihania?

6 kommenttia:

  1. Kivoja löytöjä! Nykyään on aivan ihania kuppikakkuvuokia tarjolla. Tuskin muistan aikaa, kun oli vain perusversioita. Olisi niin kiva hankkia kaappiin erilaisia sävyjä. Toinen pahe on servetit. Niitäkin on vaikka mitä kivoja malleja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just niin! Näitä ei ole koskaan liikaa, kumpiakaan :) Rakastan erilaisia servettejä!

      Poista
  2. Tosi kivat muffinivuoat. Ite oon aivan friikkinä servetteihin. Kaappi on pullollaan servettejä ja hyvä jos niitä saa edes käyttää. Joskus lapsi kattaa pöydän ja laittaa servetit kattaukseen ja minä kauhulla katson kun mun ihanat servetit kuluu. Voi hyvänen aika mikä tollo minäkin olen :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedätkö Nanna, olen ollut ihan samanlainen. Siinä vaiheessa kun kaapit pursuaa servettejä niin on pakko alkaa käyttää niitä, mutta tunnustan että pari pakettia on sellaista mitä en millään haluaisi aukaista..

      Poista
  3. Ihania ja tyylikkäitä vuokia! Vuokia ei ole koskaan liikaa ja vaihtelu virkistää :) Kivaa viikonloppua!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3