tiistai 27. toukokuuta 2014

Meikkipohdintoja.

Olen huono käyttämään huulipunia. Yhtenä syynä selkeästi se, että monesti tuntuu että huulipunat kuivattavat huuliani. Välillä tulee kuitenkin kausia kun innostun käyttämään huulipunaa, mutta pääsääntöisesti menen huulikiilto tai sävyttävä huulirasva huulillani. Olen käyttänyt todella monta Lumenen huulikiiltokynää, Lip Sorbet Huulikiiltokynää. Nyt kuitenkin sain vinkin Miian blogin kautta H&M:n edullisesta huulipunakynästä, joka vaikutti ensisilmäyksellä jo aika vastaavanlaiselta tuotteelta. Hinta ei ollut kuin 3,95€ eli hyvin edullinen kokeilu ainakin, ja vaihtelu virkistää. Tuote oli hyvin huulilla liikkuva, sävytti kauniisti ja koostumus oli kevyt.

Käytätkö sinä huulipunaa vai mieluummin kiiltoa? Onko tämä tuttu tuote?


Yritin epätoivoisesti napsia kuvia itsestäni, jotta näkisitte millaiselta tuote näyttää huulillani. Ainakin helppo tuote työpäivään, ja sopivan neutraali. Sävynä valitsin Papaya Punchin myös itse. Suosittelen tutustumaan, suosittelun kautta itsekin innostuin. Ehkä olisin voinut valita vielä voimakkaamman värisen, mutta ehkäpä sellainen sitten toisella kertaa..



H&M:n valikoimassa näytti olevan myös luomivärikyniä, niitähän aina silloin tällöin on meikeissä tarjolla. Helppoja vaihtoehtoja koko silmäluomen meikkeihin. Ja hauskanvärisiä luomiväripaletteja eri sävyissä, smoky ja nudes. Paleteissa oli aina viisi sävyä per paletti, enpä tiedä millainen värien intensiivisyys näissä luomiväreissä on taikka kuinka ne silmäluomella kestävät - liekö sekin on vain testattava. Niin ja bongasin hyllystä kulmakarvageelinkin, loisto tuote saamaan yksittäiset itsepäiset kulmakarvat pysymään paikoillaan! Meikkaamisen suhteen olen kyllä hurjan laiska nykyisin, jos miettii sitä aikaa kun tein maskeerajan töitä niin olin kyllä aina panostanut omaan meikkiinikin. Hyvä jos nykyään jaksaa ripsiväriä laittaa - niin ne ajat muuttuu.

Onko H&M kosmetiikka tuttua sinulle?

4 kommenttia:

  1. Itse olen haaveillut pitkään jo kunnon punaisesta huulipunasta mutta olen vähän nössö käyttämään mitään niin näyttävää. Tilasin samasta huulikiilteestä joka sinulle arvonnassa tuli, tummanpunaisen kiilteen ja se on suosikkini.
    On tullu kyl joskus ostettua henkkiksen meikkejä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Mä olen ollut huono vielä testailee niitä meikkejä, mutta olipa mulla tuuri! :) Täytyy ottaa asiaksi ja ottaa käyttöön.

      Poista
  2. H&M:n kosmetiikka ei ole kovin tuttua, mutta joskus olen napannut mukaani kynsilakan tai huulikiillon. Täällä toinen joka on yrittänyt viime aikoina totuttaa huulia punaan, mutta koska olen ollut jo kymmenen vuotta huulirasva ja -punakoukussa, en voi olla sutimatta jompaa kumpaa punan päälle ja lopputulos on monesti sitten jotain ihan muuta kuin kiva mattapuna :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih! Hienosti ollaan pärjätty ilman huulipunia siis. Mutta en mä huulirasvasta pysty ikinä luopuu, oma suosikki on Acon sävyttävät huulirasvat. :)

      Poista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3