tiistai 15. huhtikuuta 2014

Polkkakarkki.

Löysin! Onnekas minä! Nimittäin olen etsiskellyt Jyväskylän seudulta Mummi&Minä- pesuaineita, mutta kyllä on ollut tiukassa löytää. Tänään löysin kuitenkin Tikkakosken hiussopin yhteydestä polkkakarkki-siivoussuihkeen, joka onkin ennestään tuttu minulle ja useampi pullo sitä onkin suihkuteltu. Lakritsipommi-siivoussuihke on ehdottomasti seuraava hankinta, sitä ei vielä heillä ollutkaan valikoimassa. Kuulostaa kyllä aivan liian hyvältä..

Onko tuotteet sinulle tuttuja?


Nämä ihanat tuotteet ovat vieläpä valmistettu Suomessa, joten suosittelen lämpimästi testaamaan. Kyllä ainakin täällä varmasti alkaa rätti taas heilumaan, ja siivous sujuu mukavasti tätä tuoksutellen..

4 kommenttia:

  1. Pesuaine ei ole minulle tutu juttu mutta alkoipa tehdä mieli polkkajäätelöä. Sitä oli ainakin muutama vuosi sitten ja niin oli hyvää.

    VastaaPoista
  2. Oi joi! Minulla ollut myös usein kyseistä tuotetta. Pullot on niin söpöjä että en koskaan heitä niitä pois vaan lisään fairyvettä pölynpyyhintää varten :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3