tiistai 18. maaliskuuta 2014

Pinkki lähetys.

Eilen iltapäivällä saapui kotiimme "mysteeripaketti". Paketti oli kevyt, pinkki paketti. Juniori yritti tutkailla monella eri keinolla mitä paketti piti sisällään, koska se tuli mieheni nimellä. Pakettia tuli ravistettua, veikattua sisältöä painon mukaan ja yritettyä kurkkia sisälle - näkyisikö läpi. Odotimmekin malttamattomana lupaa saada aukaista tämä paketti. Malttamattomuutta jotenkin lisäsi se, että osoite oli tutunoloinen, Aleksanterinkatu Helsingissä..



Kun lupa tuli avata paketti, avasimme sen varovasti.. Pinkin paperin sisällä oli kaunis lahjapaketti kortin kera. Alkoi enemmän vain arveluttamaan että paketti taitaisi olla kuitenkin minulle, eikä miehelleni..






Ja niin, kuulemma seuraavalla työmatkallani voin lunastaa lahjakortilla jotain mieluista itselleni Minna Parikalta - ei oo totta! Aivan uskomattoman ihanaa! Mä oon niin fiiliksissä, kuinka monelle muulle mies on ostanut kengät? Ihana ihana yllätys, ja tänä keväänä saan sujauttaa jalkani ikiomiin ensimmäisiin Minna Parikan kenkiin! <3


Pinkki lähetys oli todella ihana, ja mikä ajatus mieheltäni. Yllätti totaalisesti minut. Mitä olen tehnyt saadakseni itselleni tällaisen lahjan? Ei ole syntymäpäiväni? Ei hääpäivä? Ehkä minun on vastalahjaksi hankittava siis ne kesärenkaat autoon? Paketoinko vaaleansiniseen pakettiin lahjakortin rengasliikkeeseen? ;)

MULLA ON TÄNÄ KEVÄÄNÄ OMAT 
MINNA PARIKAT!
 <3 <3 <3 <3 <3

6 kommenttia:

  1. Oi miten ihana yllätys!! <3

    VastaaPoista
  2. Eikä, miten ihana yllätys <3 :)! Tunnistin heti ekan kuvan paperista ja teippauksesta, että mistä paketti on tullut, mutta luulin ensin, että olet nyt jo tilannut kengät itsellesi. Upea ylläri. Mä olen yhdet Parikan kengät saanut (punaiset Raquelit) mieheltäni lahjaksi, mutta niihin piti itse antaa vihjettä (joululahja). Jäämme odottamaan, että millaiset kengät valitset. Koska olet menossa Hesaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ollaanpa me Hanna onnekkaita <3 Ensi kuussa olisi Helsingissä seuraavat työpäivät.

      Poista
  3. Wau mikä ylläri! Mitenköhän saisin omankin miehen ostelemaan mulle tollasia lahjoja :)..

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3