keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

Haaveita..

Olen onnistunut saamaan itselleni uusia uuden pakkomielteen näin kevään varalle. Kuitenkin sisustusrintamalla olen onnistunut jotenkin jo rauhoittumaan, liekö saanut tarpeeksi tuhlattua sinne kaikkeen tarpeelliseen ja tarpeettomaan? Ja eikö jossain mene se raja, kun on tarpeeksi? Itse olen tyytyväinen sisustuksellisiin muutoksiin kotonani, vaikka tietty jotain on vielä hankkimatta, kuten esimerkiksi se mittojen mukaan valmistettu päiväpeitto. On kuitenkin yksi mieheni sisustusinnostus pakko jakaa teille, nimittäin makuuhuoneemme seinälle hääkuvamme tilalle oli eräänä päivänä ilmestynyt paikallisen JYP-jääkiekkojoukkueen kuva nimmareiden kera kehystettynä. Ihan ei tuo sisustuskemiamme ollut yhteinen.. :D

Kuitenkin kun aurinkoa on enemmän näkyvissä, on mieli pirteämpi ja katse kiinnittyy keväisiin / kesäisin vaatteisiin ja asusteisiin. Ensimmäiset shortsit ja minihameet onkin jo bongattu, vaikka mielestäni ei vielä ole ihan oikea aika niille - nimittäin täällä keskisuomessa on melkoisen kylmä tuuli vaivannut pari päivää. Itselläni on kevään / kesän varalle mielessä erityisesti yksi pakkosaada- juttu, se että onko se tämän kevään juttu, onkin sitten eri juttu. Tai onko edes tämän vuodenkaan juttu. Mutta jossain vaiheessa kun budjetti sen vain mahdollistaa niin tämän haluaisin toteuttaa. Jostain syystä tämä haave on minua kiehtonut jo pitkään, mutta nyt vaan se pahenee ja kalvaa mieltäni aika ajoin. Ja suorastaan on tuskaa nähdä näitä blogimaailmassa, lehdissä ja naisten jaloissa - pakkomielle tuntuu vain yltyvän. Tekisikö tämä hankinta minut jotenkin onnellisemmaksi? No sitä en osaa sanoa, mutta esteetikkona silmää se lepuuttaisi ja sai oloni jollain tavalla tuntemaan naisellisemmaksi? Onko se sellainen sijoitus, johon kannattaa sijoittaa? Istuisiko ne edes jalkaani? Raaskisinko kuitenkaan sitten käyttää ostostani? Sellaiset ostokset kun eivät käyttämättömänä kamalasti tuota iloa, saati hankintoina ole ollut niitä fiksuimpia jos joutuvat vain kaapin täytteeksi. Epäilen kuitenkin ettei tämä hankinta jäisi käyttämättä..




Tahtoisin niin kovasti itselleni Minna Parikan kengät, eikä ihan mitkä vaan kengät - vaan kuvissa näkyviä ihanuuksia haaveilen! Ylemmän kuvan malli olisi ehkä luonnollisempi minulle koron kannalta. Kävinkin ihailemassa näitä jo kerran livenäkin Aleksanterinkadulla Helsingissä, mutta hintalappu ei sopinut rahatilanteeseeni. Kenkien pinta ja vuori on nahkaa, sekä kengän ulkonäkö on aivan omaansa. Ja entäpä ihana sydänteema kengissä, aah - olen aivan myyty! 

Kuvat olen lainannut osoitteesta http://fi.minnaparikkashop.com.

No mitä mieltä olet?
Must juttu vai pitäisikö vain unohtaa?

10 kommenttia:

  1. Jaa, vaikea sanoa, että tekisikö yhdet kengät tai siis useammatkaan, ketään onnellisemmaksi, ehkä iloiseksi :) Mulla on useita Parikan kenkiä, ja olen kyllä tykännyt suurimmaksi osaksi niistä. Kaapista löytyy mm juurikin nuo alimman kuvan Raquelit mustana ja punaisena. ja tuo malli on vaan mun silmääni paras Parikalta <3<3 Käytän molempia töissä, ja jalat ei ole milläskään eli kengät on tosi hyvät jalkaan. Itse ostan kengät käyttöön eli omat Parikat ovat kovalla käytöllä, ei koristeena :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvasinkin että sinulla Hanna näitä on ;) Eli hankintalistalle vaan? :D

      Poista
    2. Ehdottomasti hankintalistalle :)

      Poista
    3. Nyt on tehty hankintoja niin että jo vähän morkkis.. Eli ehkä kesän ostoslistalle ;)

      Poista
  2. Mä olen kanssa haaveilut pitkään näistä Parikan kengistä (mustana). Ovat tosi kauniit ja ajattomat :)
    Mukavaa loppu viikkoa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa että kaltaisiani täällä, haaveilu kannattaa ja sen näköjään julkinen jakaminen. Ehkäpä vielä joskus sellaiset meillä kummallakin on.
      Mukavaa viikkoa sinullekin!

      Poista
  3. Käyn usein lukemassa blogiasi mutta en ole koskaan kommentoinut kun olen laiska puhelimella kommentoimaan. Nuo samat Parikan kengät ovat omalla haavelistalla olleet jo muutaman vuoden. Hesan Stockalla niitä kerran sovittelin. Sen päätin että jos vielä joskus menen naimisiin niin menen nuo Parikat jalassa, väriä en vain vielä ole päättänyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Punaiset on kanssa upeat! Mukava Marika kun luet blogiani :)

      Poista
  4. Mä kans haaveilin noista jokunen vuosi sitten, ja tuo haave on unohtunut. Kiva, kun muistutit näistä, on ne vaan kauniit<3 Ehkä sitten joskus ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3