tiistai 19. marraskuuta 2013

Sivutiellä.

Kuten tarkkasilmäisimmät huomasivatkin, Helsingin reissulta tarttui jotain itsellenikin. Olin kotoa saanut ohjeeksi välttää pohjois-esplanadia ja siellä sijaitsevia liikkeitä, mutta kävelimme kuitenkin uhmaten pyyntöä/ohjetta/vinkkiä ja astuimme sisään pieniin butiikkeihin. Kuitenkaan emme astuneet "sinne mainisemattomaan" liikkeeseen sisälle. Jonnekin muualle kuitenkin tiemme vei, sivutielle..





Mukaani sivutieltä, tarkemmin ottaen Mulberryltä lähti huivi talveksi. Huivi on 56% cashmereä ja 44% merinovillaa, ja aivan ihanan pehmeä kaulassa. Värimaailma tässä Mulberryn huivissa oli juuri sopivan pirteä mutta kuitenkin rauhallinen. Mietin pitkään tämän huivin ja LV:n logomanian kesken, mutta kuitenkin tämä oli enemmän minun näköiseni. Ja myöskin jollain tavalla LV logomanian suuret logot alkoivat minua häiritsemään.. Mukaani liikkeestä sain kotiinviemiseksi syksy/talvi-katalogin, jota kyllä kelpaa katsella sekä kangaskassin. Katalogissa onkin monia upeita yksityiskohtia sekä muun muassa kauniita laukkuja.  



Ja kuten kuvista näkyy, olen ollut onnellinen käyttäjä superpehmeään ja ihanaan huiviini! Tämä natsaa talvitakkieni kanssa täydellisesti, onpa sitten mustaa tai tummansinistä takkia, tai vaikkapa siitä beigeäkin.

Do you like or not? :)

2 kommenttia:

  1. Mä tykkään! Oon itekin pyöritellyt LV:n ja Mulberryn huivien välillä osaamatta päättää kumman haluun :). Toisaalta nyt mulla on sisustuspuolellakin sata juttua ostettavana ja jostain on tingittävä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jostain pitää tinkiä, kyllä. Näitä Mulberryn huiveja voin suositella, niin ihanan tuntuinen. Ja sitä paitsi vaihtelu todella virkistää ;)

      Poista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3