tiistai 10. syyskuuta 2013

Turkoosia.

Turkoosia. Turkoosia. Jostain syystä olen ihastunut turkoosiin väriin lasten talvimallistossa. Turkoosi pinkeillä yksityiskohdilla toimii. Tämä allaoleva Molokidsin takki on erityisen miellyttävä, ja nappaisinkin mielelläni sen ensi talveksi meille - jos vaikka alennuksesta löytyisi. Mutta olen myös katsellut edullisempia vaihtoehtoja..



Myös Reimalta löytyy turkoosia..

Ja myöskin hyvin edulliseen hintaan H&M:ltä..


Se että tuleeko yleensä meille turkoosia, jää nähtäväksi. Sillä olen myöskin bongannut aivan ihanat ruskeat kuviolliset toppahousut, joita täytyy sovittaa neidin kanssa. Päätyisinkö kuitenkin edulliseen H&M takin hommaamiseen Molokidsin sijasta? Voisin ostaa toisenkin ilman huonoa omaatuntoa hinnan suhteen? Tai että takkia tulisi jotenkin erityisesti varjella? Vai ostaisinko kuitenkin ruskean takin ruskeiden housujen kaveriksi? Montako kertaa ennätän ennen talvea miettiä nämä kuviot uusiksi? Tulisiko vain ostaa kerralla mieluiset ja sillä siisti? Niin ja kuinkahan nopeaa koot loppuvat kaupoista? Pitääkö minun tehdä siis päätös nopeaa?

2 kommenttia:

  1. Mun mielestä tuo Molo kids on kyllä kaikkein kivoin näistä. Toki siinä on se pointti, että tuota halvempaa ei tarvis varjella mitenkään eikä muutenkaan miettiä ja ostaa vaikka kaksi, jos ekalle käy jotain. Vaikeita päätöksiä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä! Toisaalta nyt olen kääntynyt jo ruskean värin puoleen, sitä vaikka piristäisi turkoosilla.. Mutta taidan kuitenkin tilata näytille tuon H&M takin myös..;)

      Poista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3