keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Kumisaappaat.

Arvatkaas mitä!
Mä löysin vihdoinkin kumpparit - yllätykseksi vieläpä Lindexin valikoimasta. Holly&Whyte:llä oli tarjolla kumpparit tummansinisenä että vihreänä, joten minä nappasin heti nämä siniset keltaisilla yksityiskohdilla mukaan..

Olin jo vähän luovuttanut kumisaappaiden suhteen, koska Crocsin kumisaappaat tuntuivat hiukan liian leveiltä olomuodoltaan vaikkakin kevyys sen sijaan melkein pakotti sellaiset hankkimaan. Olin siis päättänyt asennoitua jo talveen - katse talvessa ja talvivaatteissa / asusteissa, liekö vaikutusta ystävän kanssa tiedossa olevasta shoppingpäivästä Hesassa..? Mutta tänään nämä huusivat päästä mukaani, eikä lompakkoakaan pahemmin nämä rasittaneet. Vinkki sinullekin, mikäli kumisaappaat vielä puuttuvat.





Mitäs tykkäät?

Ai niin. Olen muuten toteuttanut ajatuksen lyhyistä hiuksista. Tässä alla on viimeisin kuva minusta pitkähiuksisena, eilen pitkät hiukseni löytyivät kampaamon lattialta - rikkalapiosta - roskikseen. Eikä yhtään harmita, olen tyytyväinen malliin - ja toivonkin ettei ihan heti yllä ponnarille,  pitkät hiukset olivatkin lähinnä aina jotenkin kiinni.
Haluaisitko nähdä millainen uusi hiuslookini mahtaa olla?


Asu:
Housut - H&M
Toppi - Gina Tricot
Neule - H&M
Jakku - Lindex
Koru - Kalevala Koru

Mukavaa keskiviikkoa sinulle!
Jyväskylässä on tänään tullut ensimmäisiä lumihippusiakin.. ;)

Muistuttelen myöskin yhteistyöstäni Pikku Stellan kanssa ( www.pikkustella.fi ), jossa on mukavia etuja lukijoilleni.
* koodilla pakkomielleblogi saat 25% alennusta
normaalihintaisista sisävaatteista
* koodilla PMBLOGI saat 20% alennusta
talven ulkoiluvaatteista.
Alennuskoodit ovat voimassa torstaihin 26.9.2013 saakka.

6 kommenttia:

  1. Hienot saappat ja minä tahdon nähdä ne uudet lyhyet hiukset! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saappaat on sirot jalassakin! Hyvä löytö! :)
      Pistän kuvia tulemaan kun ennätän, vaikkakin itse kuvattava ei olekaan kovin edustava. :D

      Poista
  2. Pics or it didn't happen! :)

    VastaaPoista
  3. Pistä ihmeessä kuvaa uusista hiuksista! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3