lauantai 10. elokuuta 2013

Viikonloppuja!

Viikonloppu! Lauantai! Olin haaveillut lauantaiaamulle herätyskellottomasta heräämisestä, arkiheräämisiä myöhemmistä unista. Mutta toisin kävi. Itse olen kärsinyt migreenistä lähes koko ikäni ja lasten myötä se on vain pahentunut, mutta onneksi on lääkkeet ja pystyn elämään migreenin kanssa normaalia elämää. Suurin harmitus on sen mahdollinen periytyminen, koska omalla äidilläni oli ja siskollani on tämä sama vaivana. Ja vahvasti näyttää siltä, että myös esikoiseni on saanut geeniperimässään tätä taipuisuutta minulta. Eilen illalla hän vaipui yöunille pääkivun kanssa jo seitsemän aikoihin, joten arvaatte varmaan miten minun aamu-unieni kävi?? No ne päättyivät aamulla seitsemän maissa kun neidillä alkoi olemaan nälkä..


Kuten olen kertonut aiemminkin, olemme kovia syömään jäätelöä. Ja tänäkin kesänä tuli maistettua monet irtojäätelön uutuusmaut. Ja mielestäni Fazerina-jäätelö on ehdoton suosikki tälle kesälle ( sen pehmis-suosikkini lisäksi). Mieheni haki lähellämme sijaitsevasta Valion myymälästä meille tätä jäätelöä - viiden litran astian! Joten nyt meillä kotonakin  tehdään pallojäätelöitä vohveleihin. Vohveleista mielestäni parhaimpia ovat Pappagallo- vohvelit, joita saa ihan lähikaupoista kuten S-marketista.


Jäätelön lisäksi minä, nimenomaan minä, olen kova polttamaan kynttilöitä. Enkä minä kynttilöiden suhteen ole yhtään ronkeli, enpä.. Harvoin kelpuutan mitään edullisimpia kauppojen hyllyiltä, vaan olen vannoutunut Partylite- kynttilöiden käyttäjä. Monena vuonna olen itsekin pitänyt Partylite- kutsuja sekä ollut kutsuilla vieraana, ja aina jotain on tarttunut mukaan..

Erityisesti Partyliten glolite-kynttilät ovat suosikkejani. Ne loistavat aivan eri tavalla palaessaan kuin tavallinen kynttilä, ja eilen laitoin jo ulos lyhtyyn yhden sellaisen. Kauniisti hehkui ihan pimeässä illassa :) Olen hankkinut myös lasipurkissa olevia glolite-kynttilöitä, joita en vielä ollut kaapista raaskinut ottaa käyttöön - mutta nyt pimenevinä iltoina se hohtaa keittiömme pöydällä. Tuoksuna siinä on merituuli...


Viikonloppujen luxusta on myös ystävien kanssa yhteinen aika. Tänäaamuna sain vieraaksi yhden ystäväni, jota varten otin pakkasesta sulamaan mokkapaloja. Yleensä yritän ennakoida mahdolliset kahvivieraat juuri tällä pakastamisella. Leipoessani laitan ylimääräiset palaset pakkaseen, jotta niillä voi herkutella tarpeen tullen eikä kerralla ahmittua övereitä..




Koru - Sarate Design
Paita - H&M
Hame - Only ( iänikuisen vanha!)
Laukku - Mohito
Kengät - Impuls

Tämä tämänpäiväinen lookini on rakennettu kaikista vaatekaapin "vanhoista" vaatteista. Nutturankin vääntämiseen meni aikaa ehkä minuutti! On noiden valkkien kanssa tämä pitkien hiustenlaittaminen vain niiiiin helppoa! Rakastan kukkia, ja niiden nyppimistäkin joo, ja tunnustan olevani melkoinen Hemuli. Ihme etten suurennuslasin kanssa ihmettele kukkia pihassamme kuten Hemuli..


Tää lähtis nyt hiippailee naapuria kohden, ja yhteinen grilli-ilta olisi edessä. Ainakin cola-chilimarinoituja gribsejä tarjolla, ja minä tein viemiseksi lempparisalaattiamme, ceasarsalaattia. Mukavaa yhteistä aikaa ja hyvää syötävää tiedossa!

Oikein rentoa lauantaita
sinullekin!

Ja kiitos paljon teille ihanat lukijani, että jaksatte lukea näitä minun löpinöitäni. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3