torstai 8. elokuuta 2013

Tuhkimona.


Minulle sattui jotain aivan ihmeellistä. Astuin erääseen liikkeeseen ystäväni Facebook-tykkäyksen ansiosta katsomaan viimeisiä aletuotteita. Liikkeen omistaja otti minut ystävällisesti sisälle ja sanoi odottaneensa minun kaltaistani, että juuri minun mittoihin olisi ihana mekko tarjolla. Liikkeen omistaja oli sattumalta myös itse pukujen suunnittelija, joten en väheksynyt hänen tarjoustaan. Hän nosti mekon esille ja kysyi, haluaisinko kokeilla sitä. Mitä minun olisi pitänyt vastata? Päädyin siis sovittamaan mekkoa, joka istui päälleni taivaallisen hyvin ja jokainen mittasuhde oli enemmän kuin kohdallaan. En voinut siis vastustaa tätä tilaisuutta. Se hetki taisi olla meille kummallekin juuri se oikea hetki. Oikea mekko minulle. Ja minä oikea asiakas myyjälle. Oloni oli varmasti vähän kuin Tuhkimolla kun lasikenkä oli tehty hänen jalkaansa. :)



Tälläkin hetkellä olen myyty. Voin sydämestäni suositella Jyväskylässä sijaitsevaa Dramagallerya ihan jokaiselle.


4 kommenttia:

  1. No, Tuhkimo, mekko kuviin ja esiin! :) Eipä ole muuten tuossa puodissa tullut ikinä käytyä. Ehkä sitten ylioppilasjuhlien kynnyksellä... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Myöhemmin myöhemmin ;) Ja suosittelen pistäytymään tässä liikkeessä!

      Poista
  2. Minullekin ihan uusi tuttavuus tuo liike! Pitää joskus pyörähtää siellä :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3