keskiviikko 21. elokuuta 2013

Keys and hair.

Hoen päivittäin esikoiselleni "muista kotiavaimet!". Entäpä omat kotiavaimet? Niitä ei osaa kaivata ennenkuin niille on tarve. Ennen kuin pitäisi päästä sisälle kotiinsa. Kun olisi tarve päästä tekemään työt loppuun. Nälkäkin olisi. Ehkä sanitettitiloihin myös asiaa. Mutta kun laukkunsa kääntää ylösalaisin ja kaivaa jokaisen laukun nurkan, ja avaimia ei silti löydy - ei auta kuin todeta avaimien olevan kodin ovien sisäpuolella. Sisäpuolella! Kuljin talon ympäri tänään kokeillen jokaisen oven kahvan, jos joku olisi ollut auki. Hienosti kyllä meillä pidetään ovet lukossa! Upeaa, hyvä me. Sillä hetkellä tämä kuitenkin meinasi vähän ärsyttää. Niin ja taisinpa myös mieheltäni tiedustella että mihin on mahtanut avaimeni laittaa, edellisenä päivänä kun oli niitä lainannut. Helppoahan se on syyttää toista tai vierittää oma huolimattomuus toiselle. Avaimet löytyivät eteisen penkiltä, joten voipi olla mahdollista että ihan minä itse olen ne siihen aamulla unohtanut. Mutta voiko sitä tunnustaa? :D


Koska nälkä vaivasi, menimme juniorin kanssa Mc Donaldille syömään. Helppo tapa sekin on ruokailla.. Siinä samalla hoituivat työasiatkin. Mitäpä muuta voisi tehdä kun on pari tuntia aikaa odotella miestä avaimien kanssa? Ehkä pesettää auton? Joo! Sinne seuraavana, mutta se oli niin tylsä veto että juniori nukahti samalla takapenkille eli kaupungille menosta haaveilun sain lopettaa samalla silmäyksellä kun kurkkasin takapenkille.

Tänään sain myös hiuksiini uutta väriä, kävin kampaajalla. Pitkästä aikaa. Yleensä sitä ammattilaisena monesti kotona taikoo erilaiset värireseptit, mutta tätä luxusta sitä kaipaa kukin välillä. Lähtötilanteenihan se tiedättekin, ja niin sen kampaajakin tiesi, mutta hupsheijaa - lopputuloksesta tulikin vähän tummempi kuin mitä ajatusmaailma oli. Mutta eipä sillä, kyllä tähän nopeaa tottuu.. Mitäs tykkäätte?



Olen myöskin kovasti harkinnut räväyttää taas jotain hiuksieni kanssa. Minulla on hyvät geenit hiustenkasvun suhteen ( yhtä vahvat geenit hiusten harmanemisen suhteen myös..) joten on helppoa kasvattaa pitkät hiukset, mutta jostain syystä tapanani on ollut muutamaan otteeseen hankkiutua kerralla pitkästä lyhyeen malliin. Viimeisin lyhyt malli minulla oli Victoria Beckhamin tyyliin, takaa lyhyempi ja edestä pidempi. Tykkäsin kyllä siitäkin mallista kovasti, mutta ehkäpä jotain muuta..


Internetin ihmeellisestä maailmasta löytyy paljon erilaisia hiusmalleja, ja kokosin alle
muutamia löytöjä nimenomaan "polkkahiuksista" joita olen miettinyt vaihtoehtona. Evan hiukset ovat ehkä näistä eniten minua tyyliäni, klassinen polkka jossa hiukan päällä kerrosta. Ja voisipa malli oikeasti toimiakin minun piikkisuorassa hiuslaadussani.


Kuitenkin tämä allaoleva kuvakin miellyttää minua.. Olenkohan aivan hullu? Vai vain kyllästynyt pitkiin hiuksiini? Taas?


Mitäpä mieltä olet?
Pitäisikö minun räväyttää? 

2 kommenttia:

  1. pitkät hiukset on parhaat! :) Tosin en ole nähnyt sua lyhyillä hiuksilla mutta varmasti nekin sopivat. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitkät hiukset on kyllä helpot, mutta vähän tylsät.. Ainakin minulla :D

      Poista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3