tiistai 16. heinäkuuta 2013

Luxusaamut.


Mekko - H&M / Marimekko
Lasit - Ray Ban
Kengät - Vagabond
Laukku - Marimekko

Kävimme torilla aamukahvilla, on muuten kesäajan leppoisin tapa aloittaa aamu. Olemme joka kesä nauttineetkin tästä luxuksesta, eikä tämäkään kerta ollut tämän kesän ensimmäinen kerta - tuskin viimenkään. Nautimme torilla nyt puolestaan lämpimät letut kahvin kera. Lähtipä torilta mukaan juniorille herneitä myös. Itse olin kaivanut vaatehuoneen kätköistä vanhan maximekkoni, jota voi tänä vuonna taas käyttää - maksimekkojen ollessa in. Tämä mekko on ostettu H&M valikoimasta, silloin kun Marimekko ja H&M teki yhteistyötä - tämäkin kangas löytyy Marimekon kangasvalikoimista. Mekkoni on saanut paljon kehuja, mutta tuo mekon avonaisuus edessä vähän häiritsee minua..

Nyt pitää nauttia rennoista kesäaamuista, koska arki koittaa yllättävän nopeata. Oi miksi kesälomat eivät voisi kestää parikin kuukautta?!


Sain mieheltäni hääpäivälahjankin, häitämme juhlittiin 7vuotta sitten heinäkuussa. Lahja odotti minua korutelineeni luona lahjapakkauksessaan, eikä minulla ollut aavistustakaan mitä sen sisällä minua odotti..




Mieheni oli saanut vinkin lahjaan, kun Kuopiossa ollessamme katsoin Michaelin kelloja korukaupassa. Olin katsonut itselleni ruusukultaisen väristä, mutta tämä on kuitenkin ajattomampi. Koska minulla on ennestään muun muassa Guessin hopeinen rannekello, niin tämä kultaisen värinen kello on vaihteeksi ihana!!

Mitäs tykkäätte?

4 kommenttia:

  1. Superhieno lahja! Harmi kun meillä hääpäivät on jääneet juhlimatta..voisin nimittäin myös ottaa kokoelmaan tuollaisen kultaisen ja ruusukultaisen :).

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3