keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Heinäkuun viimeinen.

Heinäkuun viimeinen päivä. Ulkona on satanut tänään vettä ja tuoksuu jo aivan syksyltä. On jo hiukan koleaa ulkona. Mielessäni kävi jo takkatulien laittaminen, mutta ehkäpä maltan vielä. Onko tosiaan kesä nyt ohi? Heinäkuusta siirrytään elokuuhun, joka minun mielestäni on jo syyskuukausi - koulut alkaa aina syksyllä. Onko pakko alkaa valmistautua pitkähihaisiin ja takkeihin?

Jostain syystä olen viihtynyt sisällä nyt tiiviimmin kuin lämpöisillä ilmoilla. Ja se on oikeastaan aika petollista. Minut on kellistänyt kuume - sisustuskuume! Olen jo suunnitellut makuuhuoneeseemme uudet lamput, mutta mieluisia yöpöytiä ei tunnu löytyvän, ja lisähaasteen antaa jenkkisänkymme korkeus. Olen onnistunut pysyttelemään poissa verkkokauppojen vaatetarjonnasta, koska uskon että se on OIKEASTI kunnossa sekä lapsilla että minulla. Ehkäpä tämä sisustuskuume on todellakin merkki siitä, että valmistaudun syksyn viimoihin ja haluan tehdä kotipesästäni viihtyisämmän. Jostain syystä tänään on juuri sellainen päivä, etten halua astua enää kotiovestani ulos vaan virittää kynttilöitä sisälle. Olisiko nyt se hetki, kun voin kaivaa Partyliteni esille ja nauttia kynttilänvalosta ja tuoksusta?

Kotiin on tupsahdellut taas aika lailla erilaisia lehtiä. Ellosta. Hobbyhallia. Jotexia. Kaikki nämä ovat tulvillaan erilaisia sisustusideoita. Esimerkiksi Hobbyhallin kuvastosta pisti silmääni nämä valaisimet, jotka aikalailla vastaavat niitä mitä aiemmin olen katsonut. Ja hintakin on paljon miellyttävämpi (aiemmin katsomani olivat +200€/kpl). Mahtaakohan tälle sisustuskuumeelle olla mitään parannuskeinoa?


 Valaisin - Hobbyhall

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3