torstai 13. kesäkuuta 2013

Minulle tunnustus.


Sain LittleB:n blogista http://littlebigthings-littleb.blogspot.fi/ tämän tunnustuksen, isoiso kiitos paljon tästä. Vähän vastaavanlaisena olen saanut haasteen kertoa itsestäni 8 satunnaista seikkaa, siihen pääset tutustumaan täällä. Tämän tunnustuksen saaneen tulee myös kertoa kahdeksan asiaa itsestään ja laittaa tunnustus eteenpäin.

1. Olen stressiherkkä.
Mikäli aikataulutus meinaa mennä pieleen tai on kiire -
nämä ovat heikkouksiani.
Stressaan hyvin helposti ja monesti vieläpä aivan liian turhaan.
Stressaantuneena on aivan kauhea hirmu..

2. Minulle käsite perhe on tärkeä.
Itse asuin lapsuuteni ja nuoruuteni isäni & siskoni kanssa. Isä oli aina töissä.
Siskonkaan kanssa ikäero ei ollut mikään helpoin.
 Nyt jälkeenpäin monesti omien lapsien myötä olen ymmärtänyt kuinka tärkeää
lapsille on perhe, ja antaa aikaa lapsille kun lapset ovat pieniä.

3. Kammoan sotkuisuutta. Tykkään että koti on siisti, pöydillä ei saisi olla muruja.
Eikä lattioilla saisi olla villakoiria, eikä mielellään muutakaan, tahroja tms.
Joka kerta kun imuroin, pesen samalla lattiat. Ja pyyhin pölyt.
Minua myös häiritsee esimerkiksi jääkaapin ovessa sormenjäljet,
 joita pyyhin päivittäin. Taidan olla aika tarkka? Liiankin pikkumainen?
En kuitenkaan ole ihan niin paha siivouksen suhteen kuin edesmennyt
rakas äitini, joka pikkuisella kammalla kampasi mattojen hapsutkin suoraan..

4. Arkeni koostuu aikatauluttamisesta, kalenterin kanssa elämisestä.
Täytyy huomoida ja ennakoida omat asiakastapaamiset, mieheni työt,
lapseni koulu ja harrastus ja juniorin päiväkodin aikatauluttaminen.
Muutokset, äkkinäiset tilanteet romuttavat aikataulun,
ja se tuottaa minulle päänvaivaa helposti.

5. Rakastan kynttilöitä.
Tykkään polttaa kynttilöitä erityisesti syksyllä ja talvella,
mutta myös kesällä meillä palaa tuikkuja.
Kynttilöiden suhteen olen tullut iän myötä krantuksi,
poltan enimmäkseen Partyliten kynttilöitä.
Onhan ne aika tyyriitä, mutta silti niitä pitää aina lisää hamstrata.
Ei sillä etteikö niitä tuolla kaapissa olisi..

6. Minulla on huono itsetunto.
Yritän kuitenkin luoda omille lapsilleni vahvaa itsetuntoa
ja luottamusta itseensä, hyväksymistä.
Jostain syystä ajattelen, että hyvä itsetunto muodostuu jo lapsuudessa.

7. Minulle sattuu aina. Kaikkea mahdollista ja mahdotonta.
Minun kanssani lähimmäiset ja ystävät saavat monet naurut kustannuksellani.
 Mutta osaan nauraa myös itse itselleni. Kaipa minut voi luokitella jotenkin tavallista tapahtumaherkemmäksi? Ei kuitenkaan tapaturmaherkäksi?

8. Tykkään shoppailemisesta. Jotenkin se on vain todella vapauttavaa.
Samalla se säästää päänvaivalta, mitä palkalla voisi tehdä.
Lisäksi on kiva saada uusia juttuja. Kerätä vaikkapa vaatekaappi täyteen
erilaisia vaateita, ja käyttää loppujen lopuksi vain
murto-osaa kaapin sisällöstä..


Eiköhän tässä tullut taas tarinaa minusta, lieneekö mitään siis kovinkaan erityistä?
Well, It´s me!

Haluan antaa eteenpäin tämän tunnustuksen seuraaville blogeille:

6 kommenttia:

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3