keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

Something for pineapple.

Tykkäätkö sinäkin ananaksesta? Nimenomaan tuoreesta kokonaisesta ananaksesta? Minä tykkään! Ehkä parasta ananasta ikinä olen syönyt Thaimaan lomallamme. Kävimme useana iltana hakemassa saman miehen "mopokioskista" tuoreen ananaksen, jonka hän käsin näppärästi kuori ja laittoi neljään osaan. Välillä olen myöskin sattunut Citymarketiin ruokaostoksille sellaisena päivänä, kun hedelmäosastolla on "ananaskone" jolla saa purkkiin mukaansa kuoritun ananaksen.

Olin jokunen aika taaksepäin saanut lahjakortin erääseen uuteen kauppaan. DECOLA sijaitsee Jyväskeskuksessa Jyväskylässä. Liikkeelle on tulossa myös verkkokauppa nettisivuilleen. Decola on keittiötarvikkeiden, lahjatavaroiden sekä kodinsisustamisen liike. Liike pitää sisällään ihania yksityiskohtia kotiin, sekä useita keittiötavaroita - joita ei ole edes osannut kaivata, tai ei ole tiennyt niitä olevan olemassa. Tähän jälkimmäiseen minä samaistun, ja löysin jotain lahjakortillani..


Ostin nimittäin työkalun, jolla saa ananaksen kuorittua näppärästi kuoren sisältä sekä samalla tehtyä ananaksesta viipaleita. Todella helppoa ja näppärää! Samalla ananaksen kuorista tulisi vaikkapa upea drinkkilasi.. ;)


Löysin myös söpöjä paperipillejä samaisesta liikkeestä, joita ostin esikoiseni syntymäpäiville. Käykää ihmeessä tutustumassa liikkeeseen, tämä sijaitsee Jyväskeskuksen katutasolla.


Iloista Juhannuksen odotusta!

2 kommenttia:

  1. Empäs ookkaan tollasta kauppaa huomannut. Oon vähän kaivannutkin, että täällä sais olla tollanen kauppa. Nyt siis on. :) Pitää suunnata sinne tässä kunhan keskustaan menen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käy tutustumassa, liike ei suuri mutta kaikkea mukavaa. En kysynyt lupaa kuvata niin en kuvannut liikkeessä siis laisinkaan. Kaikenlaista keittiöön ja mukavia yksityiskohtia ;)

      Poista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3