maanantai 24. kesäkuuta 2013

Just life.

Ideaparkissa pyörähtäessä oli käytävä myös Tampereella torilla jäätelöllä. Tampere on erityisesti kesällä kaunis kaupunki. Kävimme juniorin kanssa kävelemässä Tammerkosken sillassa ihastelemassa maisemia. Väistimme kyllä upeasti keskustan liikkeiden tarjonnan tällä kertaa, hyvä minä :)


Tammerkoski on niin kaunis! Ja vieläpä keskellä kaupunkia, se tekee vaikutuksen minuun. Liekö tässä se syy, miksi olen tykästynyt myös Turkuun niin kovasti. Muutaman vuoden olen elämästäni asunut Turussa opiskelujen merkeissä, ja aina sydämessäni on palanen Turkua. Turku on erityisen kaunis mielestäni talvella, kaupunki panostaa aurajoen rantaan koristeluissa, vaikkapa eipä käy kiistäminen ettei kuuluisi kauneimpien kesäkaupunkien joukkoon..


Pysähdyimme myös matkalla Himoksella. Siellä oli juuri päättyneet Himos-festifaalit juhannuksena, ja sotku oli melkoinen. Halusin tallentaa kuviin kuitenkin kaunista luontoa Himoksen rinteen päältä. Aikoinaan olemme juuri Himoksen rinteiden päällä mökkeilleetkin, eikä käy kiistäminen etteikö sitä voisi ajatella tulevaisuudessakin. Nimenomaan talviaikaan, laskettelun ystävälle sijainti olisi mainio sekä Jyväskylästä välimatkakin olisi lyhyt.



Päivän asu 24.6.2013:
Huivi - Guess
Toppi - Vero Moda
Housut - Vero Moda
Kengät - Lindex, Holly & Whyte

Muistattekos muuten kun aiemmin manasin, että tänä kesänä minulla ei taida orkidean orkideaa kukkia. Olin niin väärässä - tämä yksilö kukkii ihan kohta! Ja ilokseni muitakin nuppuja on näkyvissä!


Hellekelejä on luvassa, nyt nautitaan! Minä ainakin aion - olen niin lomalla! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3