torstai 6. kesäkuuta 2013

Dreams.Bags.

Minulla on muutamia haaveita. Muutamia must-have-juttuja. Voisin melkein puhua taas niistä minun pakkomielteistäni, joita ei vaan saa pois mielestään. Eikä tuskaa helpota yhtään jos blogimaailmassa törmää niihin jossain yhteydessä. Erityisesti Louis Vuittonin rannekorut kiehtovat minua kovasti, mutta ehdottomasti haluan kokeilla kapeaan ranteeseeni istuuko nämä mitenkään. Pienin koko taisi olla 17cm. Mielestäni nämä eivät edes hintaluokassaan ole mitään ihan hurjia, mutta silti aika kivoja..
.. IHAN LIIAN KIVOJA!


Kassien suhteen kovasti haluaisin pienen laukun käyttööni, ja olenkin miettinyt perinteistä Louis Vuittonin Pochettea yhtenä vaihtoehtona, värimaailmalta se saisikin olla tällä kertaa vaalea Damier Azur-kuosi. Kassien hankintalistalla tämä on kärjessä, tällä olisi käyttöä arkena ja juhlana. Myöskään Damier Azur-kuosissa laukkuja minulla ei vielä ole, eli tämähän on selkeä puutos!
Eikö vaan?

 

Alunalkaen kun ostin ensimmäisen Louis Vuitton laukkuni, olin etukäteen päättänyt sen olevan nimenomaan tätä vaaleaa Damier Azur-kuosia. Kuitenkin poistuin liikkeestä Damier Ebene- kuosisen laukun kanssa. Jollain tavalla pelkäsin vaalean laukun likaantuvan helpommin, ja laukkujen ollessa vierekkäin, tumma vaihtoehto alkoi enemmän miellyttää. Tämä onkin se vaarallisuus astuessa Louis Vuitton- liikkeeseen, koskaan ei tiedä mitä mukaan lähtee..

Niin ja tietenkin on niitä haaveita isompien laukkujenkin suhteen, yllätys yllätys. Erityisesti Soffi vaaleansävyisenä sekä Delightful Monogram MM ovat molemmat minun tyylisiä laukkuja. Haaveita siis on tällä saralla ja niitä tuntuu riittävän, monellakin rintamalla. Kuitenkin yhtenä "järkihaaveena" on myös koko perheen etelänmatka talvella, joten se mahtaa mennä nyt näiden laukkuhaaveiden yläpuolelle.. Järki hoi - älä jätä! :D

Olipa muuten harvinaisen vaikea saada tänne blogiin näitä kuvia napattua, ei ihan niin yksinkertainen juttu ollut minullekaan..

4 kommenttia:

  1. Oi mitä ihanuuksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö! :) Mutta olipa tosiaan homma saada kuvat tänne.. :D

      Poista
  2. Heippa : ) tulin vastavierailulle blogiisi. Ja oih ja voi mitä laukkuja ; ) Jonkinasteinen "shoppailuholisti" olen minäkin, ja etenkin laukut on mun heikkous. Niitä mulla onkin jo aikas monta. Eräs miespuolinen tuttavamme poikkesi tässä yhtenä päivänä kylässä, ja totesi, että "ai täällä on tällainen laukkunäyttely", kun mulla on sellainen pystynaulakko täynnä laukkuja eteisessä. Heh. Totesin siihen vain, että eihän siinä ole vielä läheskään kaikki...

    Terkuin
    Keltaisen elefantin Mirva

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun tulit vierailulle! <3
      Ja mukavaa että muitakin shoppailuholisteja..;)

      Poista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3