sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Ale siellä. Ale täällä.

Koska minua vaivasi jotenkin hirveän kamalan paljon Stockmannilla alkaneet alet, pääsin kuitenkin kurkkaamaan mitä siellä tarjolla olisi. Lastenosaston skippasin hyvin nopeasti läpi, kiinnostus oli suurempi naisten ja kodinosaston tuotteisiin. Aiemmat ostokset lastenvaatteiden rintamalla ehkäpä juuri rauhoittivat minua. Muutamia mielenkiintoisia aletuotteita olisikin ollut naistenosastolla, kuten Michael Korsin lompakko alle 50€ hintaan, mutta arvaatkin varmaankin että ne olivat menneet! Tai oli jäljellä oranssina! Eli ihan minun juttuni.. Siis oikeasti, oranssi. Kuka haluaa oranssin lompakon? En ainakaan minä. Ja toisaalta en minä tarvitse ihan oikeasti uutta lompakkoakaan. Eli win-win. :)


Muutamia juttuja kokosin alle kuvakollaasiin, mitä Stockmannin alet pitivät mielestäni kiinnostavina sisällään. Alesta löytyi Ted Bakeria, Guessia, DKNY:tä, Michael Korsia ym. Vaatepuolella minua olisi kiinnostanut yksi neulepaita, mutta ei lienee yllätys että varastossa oli kokoja L ja XL enää jäljellä. Mutta sanottakoon että tämä alekierros Stockmannilla meni siis aivan nappiin, mitään ei mennyt ostoskoriin. Tämä oli vähän niinkuin näyteikkunaostoksilla tai enemmänkin vielä haaveilun ja ihmettelyn tasolla. Koska tykkään kaikesta kauniista eikä shoppailukaan ole liiallisen vaikeaksi tehty netissäkään, ei kuitenkaan olisi ollut vaikeaa naputella joitain tuotteita ostoskoriin..
Jospa se lottovoitto tulisi tänään?

Haaveiletko sinäkin välillä lottovoitosta? :)


Sisustuksesta kiinnostuneille yksi alennuslöytö oli tämä Kartell Charles Ghost-jakkara, hintaa oli nyt vain 125€. Esimerkiksi korkean pöydän kaveriksi nämä olisivat aika ihania..


Kuvat stockmann.fi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3