tiistai 14. toukokuuta 2013

Puistoilua & Escadaa.

Ihanat kesäilmat on saaneet meidät puistoilemaan lähipuistoon oikein urakalla. Ja emme tosiaankaan ole olleet ainoita, joilla on ollut sama ajatus mielessä. Itsestäni on vallan ihanaa, että upeat kelit houkuttelee lapsiperheitä ulos ja puistoistakin löytyy lapselle leikkiseuraa sekä ehkäpä hyvällä tuurilla itsekin vaihtaa pari sanaa aikuisen kanssa. Lisäksi leikkipuistoja ainakin meidän asuinalueella on useampi lähellä, voi vaikka parissakin pyörähtää kävelymatkalla. :)


Mekko - Marimekko
Trikoot - H&M
Kengät - Crocs

Vaikka päivälämpötilat huitelevatkin ihan kesälukemissa, kahdenkymmenen lämpöasteen tienoilla, illalla alkaa viilenemään ja äidin takilla oli kysyntää. Oikeastaan vasta takin ollessa juniorin päällä, tajusin kuinka suuri tyttö minulla onkaan, tai sitten minä mahdan oikeasti olla vieläkin pienempi mitä olen ajatellut. Eipä sillä, lyhyt olen aina ollut ja erilaisia lempinimiä vuosien varrella olen saanut. Eikä aina kaikki ole ollut niinkään imartelevia..


Mutta, UU-LA-LAA! Sain anopilta tuliaisena laivalta Escadan ihanan kesätuoksun. Tämä tuoksu on vain yksinkertaisesti ihana! Ja mukavan makea myös minun makuuni. Se että sain nimenomaan tämän tuoksun tuliaisena ei ollut pelkkää sattumaa vaan toivoin nimenomaan kyseistä Escadaa. Tähän tuoksuun olen törmännyt Sokoksella ja Kickissä aiemmin, sekä myöskin useassa blogissa kyseistä tuoksua on testattu ja kovasti kehuttu. Nyt se on minullakin, ja olen todella ihastunut tuoksuun!



Tänään oli todellinen kesäpäivä. Nautimme auringosta, puhumattakaan jäätelöstä, takapihallamme. Juniori niin iloa täynnä, ensimmäinen päivä mekossa! Itsekin nautin kovasti terassilla istumisesta auringon säteistä nauttien, vaikka siinähän se ideakin lähti.. oli meinaan myöhemmin illalla pakko lähteä levittämään pensaille, puille ja istutusalueille kanankakkaa. Samalla myöskin hiukan kukkia istuttelin ruukkuihin, nostelin viimeisimmät koristelyhdyt pois ja suunnittelin kesäkukkien sijaintia. Kävin tänään puutarhalla katsomassa, joko oikeanlaisia kukkia löytyisi, mutta palasin tyhjin käsin. Miten tämä on mahdollista? Minä+puutarha = tyhjin käsin kotiin. Uskomaton yhtälö. Onko minusta tullut liian kranttu? Liian vaativa? Vai olenko vain ihan hukassa, mitä ihmettä mahdan etsiäkään?


Ihania kesäpäiviä lukijoilleni,
nyt nautitaan auringosta!

4 kommenttia:

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3