keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Ostos.

Loma. Kesäloma. Oma aika. Kiireetön arki. Joko sinä kaipaat kesälomaa? Minä todellakin kaipaan, viime kesän lomailut olivat lyhyet ja tämä vuosi on ollut melkoista hulabaloota! Juniori lomailee tämän viikon mieheni kanssa, ja se tekee omasta arjesta vielä tiukempaa, kun tietää että toiset lomailee kotona. Toisaalta on ollut ihan kiva tulla kotiinkin, kun ruoho on ajettuna, kuin että työpäivän jälkeen alkaa ajamaan ruohoa. Jopa ruoka on ollut pöydässä odottamassa. Pieniä iloja arkeen siis. Tänään pistäydyin työmatkani varrella kauppakeskus Paletissa, Kyyjärvellä. Olenkin aiemmin jo maininnut tästä paikasta, sieltä löytyy erilaisia tehtaanmyymälöitä. Marimekon myymälä, Iittalan myymälä, Pentikin myymälä..

Tällä kertaa tyhjin käsin en sieltä lähtenyt. Eksyin tai oikeastaan suoraan määrätietoisesti astelimme kohti Marimekon myymälää. Yllätin ehkä itseänikin tällä ostoksella, mutta kotona uudelleen katsoessani saalistani - olin tyytyväinen.

Converse <3 Marimekko



Mitäs tykkäätte?

8 kommenttia:

  1. Hei nää on mageet! :)

    VastaaPoista
  2. Aika jännät. Ei varmasti tule ihan joka paikassa vastaan samanlaisia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikka kovasti tykkään unikoista niin näissä kengissä ne olis ollut vähän liikaa. Ihastuin näihin :)

      Poista
  3. Voi miten söpöt! Aivan ihana väri ja kuosi; ois niiiin mun! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että miellyttää! :) Mä tajusin kotona että samaa kuosia musta-valkoisena hame mulla :D

      Poista
  4. Tosi kivat! Täytyy varmaan eksyä Marimekkoon katselemaan näitä joku päivä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näitä oli monenlaisia, olen aina tykännyt unikoista ja kokeilinkin lyhyemmällä varrella mutta mutta.. Nämä iski! :)

      Poista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3