sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Juoksua & Kalanruotoletti.

Olen innostunut juoksemaan. Pitkästä aikaa. Juoksu tuntuu kevyeltä, tekniikkaa on hiukan tullut hiottua ja olen onnistunut ylittämään jo itseni matkoissa. Minulla on myös salikortti Elixiaan, mutta jostain syystä salille meneminen ei innosta minua nykyään lainkaan. Mieluummin laitan napit korville, tuoksuttelen kesän tulemista ja nautin ulkoilmasta. Nappasin tänään pari kuvaa juoksulenkkini varrelta..



Jostain syystä tuntuu, että lähes joka päivä on "BAD HAIR DAY". Olen kasvattanut hiuksiani polkkamittaisesta pidemmäksi, nykyään tuntuu että tukka vain roikkuu tai on ponnarilla. En oikein osaa päättää, mitä hiuksilleni tekisin : leikkaisinko lyhyeksi vai jatkaisinko kasvattamista.. Kokeilin tänään hiuksiini vaihtelun vuoksi kalanruotolettiä. Kokeilin sitä sekä löysempänä että tiukempana versiona.

Löysähkö kalanruotoletti

Napakampi kalanruotoletti

Kalanruotoletti on äärettömän helppo ja nopea tehdä. Toimii myös ohuissa hiuksissa todella hyvin! Letin alle voi kokeilla myös tupeerausta.

Vinkki:
Erottele hiukset kahteen osaan.
Ota toisesta puoliskosta ohut osio ulkopuolelta ja
vedä se yhteen toisen osion kanssa.
Tee sama toisesta osiosta ja toista kunnes
olet letittänyt kaikki hiukset.
Mitä ohuempia hiusosioita käytät
- sen kauniimpi lopputulos.

4 kommenttia:

  1. Juoksehan tänne meille päin ensi kerralla ja pakota minutkin lenkille ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Jos mä ajelen sinne ja mennään kiertää Jyväsjärvi? ;)

      Poista
  2. Hei! Täällä taitaa olla enemmänkin jyväskyläläisiä bloggaaja, hauskaa! Rantaraitti on maailman paras lenkkipaikka, tajusin sen vasta kun muutimme siitä vähän kauemmaksi :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3