lauantai 23. maaliskuuta 2013

Off/On.


Kuten aiemmin mainitsin ostaneeni esikoiselleni ihanan untuvatakin Kappahlista, jouduin kuitenkin sen palauttamaan koska neidin mielestä se oli liian pullea. Mun mielestäni se oli just sitä trendikkyyttä mitä näkyy paljon kevään muodissa sekä naisilla että miehillekin, mutta en halua myöskään vaatekaappiin vain roikkumaan. Päätin siis palauttaa sen, mutta myös samalla tutustua paremmin Kappahlin kevään naisten tuotteisiin. Varsinkin Hampton Republic- mallisto kiinnosti minua, ja värisävyt olivat klassisia. Löysin itseni pian sovituskopista. Täh? Miten tää nyt näin meni? Miksi vaatteet olivat juuri näköisiäni? Ja miksi rekissä vain yhdet oikeat koot jäljellä? Jotenkin jännästi en siis tyhjin käsin lähtenyt kaupasta ulos. Mukanani lähti kuitenkin valkoinen Kappahl-muovipussi. Sisältä löytyi pari paitaa. Ai kenelle? Minulleko? Joo-o. Mutta kyllä mä silti palautin sen takin, eli eiks tää mennytkin ihan niinku jees? Ja eikö olisikin ollut riskialtista jättää paidat rekkeihin, jos olisin ne myöhemmin kuitenkin halunnut? Olisiko niitä ollutkaan jäljellä myöhemmin, kun vain yhdet oikeat koot jäljellä? Täytyykö minun työssäkäyvänä oikeastaan edes selitellä itselleni ostoksiani? Vai onko minulla todellakin herkkyys shoppailuun? Olenko todellinen shoppailuholisti?

Nämä paidat ovat siis Kappahlin Hampton Republic- kevään mallistosta. Mitä tykkäätte? 



Odotan jo että tuota valkoista neuletta pääsee pitämään erilaisien huivien kanssa ja muuttamaan värimaailmaa housujen värillä..

Kävimme serkkuni kanssa fiilistelemässä Kappahlissa vielä tänään. Päätin laittaa pari kuvaa tänne. Ja minä lähdin tyhjin käsin tällä kertaa, serkkuni mukaan sen sijaan lähti tuo ihana värikäs kevään paita. Todelliset tikkarivärit! Kävimme myös samalla reissulla fiilistelemässä Askossa ja Kodinykkösellä - mukaani sieltä lähti wokkipannu - 50% alennuksella. Ehdottomasti siis suosittelen tutustumaan Anttilan alennuspäiviin. Jostain syystä esimerkiksi juuri paistinpannuja ja kattiloita ei tule kovin usein uusittua, jotenka nyt tänä keväänä on todellakin panostettu tähän osioon kotona. Olen nimittäin aiemmin jo hankkinut uuden paistinpannun ja kattilan.



Vaikuttaako kevät sinun shoppailuhaluihisi? Tekisikö mieli laittaa vaatetukseen lisää väriä? Minä itse olen aina ollut värin lapsi, jotenka kevät ja kesä on minulle sitä "helmiaikaa" - saan totisesti luvan kanssa käyttää värejä. Ja keväällä kaupat on pursollaan eri värejä ja tänä vuonna myös paljon erilaisia kukkakuoseja housuista alkaen. Jostain syystä minusta tuntuu että shoppailu on hiukan sellaista on/off- toimintaa. Kun pääsee shoppailun makuun, sitä on vaikea pysäyttää. Jos onnistuu pitämään itsensä poissa kaupoilta - ei myöskään tule sillein shoppailtua.. Mutta miksi silti verkkokaupoissa ostaminen on tehty niin helpoksi? Tuotteet parhaimmillaan toimitetaan kotiovelle?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3