perjantai 22. helmikuuta 2013

Kenkiä.

Kenkiä. Kenkiä. Lisää kenkiä.

Jostain syystä kevät on herättänyt jo esille kenkäasiat. Kevääseen on pakko saada uusia kenkiä. Nudet ballerinat minun kaapistani jo löytyykin, jotka tuntuu olevan tämän kevään se must-juttu! Lisäksi innostuin näistä kengistä välittömästi nähdessäni nämä. Se että onko nämä järkikengät, käyttökengät tai yleensäkään jalkaan millään tavalla hyvät kengät, teki selväksi heti jalkaan laitettua ensimmäiset askeleet.




Vinkkinä kuitenkin teille muille, jos etsitte tälläisia ihanuuksia kevääseen. Kapea, korkea korko oli liikaa minulle. Korko on yksinkertaisesti liian korkea, eikä kenkä jalassa tuntunut tukevalta. Varmasti jokainen meistä on nähnyt niitä naisia, jotka eivät osaa kävellä korkeilla koroilla tai kävely on vain muuten hankalaa. Itse en näillä kengillä nimenomaan saanut tukevuutta, ja tuntui että korko/ kenkä karkaa alta. Ja vaikka minulle jo ilman korkeita korkoja sattuu ja tapahtuu - en uskalla ottaa riskiä, että tietoisesti aiheutan itselleni lisää kiusallisia tilanteita. Oletko koskaan itse ollut tilanteessa, että korko luistahtaa alta? Ehkäpä nilkka muljahtaa kengän kanssa? Pieni korko ja liukas lattia - lähdeltä piti kaatuminen? Miten minusta tuntuu, että kaikki nämä tilanteet ovat juuri minulle tuttuja.. Jopa sekin, että talvipakkasilla liukkaassa mäessä toisen saapikkaan korko irtoaa! Kävele siinä sitten ja yritä keksiä keino miten päästä joko suutarille tai kenkäkauppaan...

Hintaa näillä kengillä oli muistaakseeni 39,90€, mutta minun tapauksessani nämä kengät pääsevät takaisin kauppaan. Ihanat nämä silti ovat - muttei se minun juttuni. Jostain syystä kuitenkin nimenomaan vaaleat kengät näin keväällä kiehtovat minua kovasti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3