sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Business casual.

Business casual. Mitä se on? Miten minulle tulee tästä sanahirviöstä mieleen jakkupuku. Tylsä jäykkä pukeutuminen. Ei farkkuja. Kynähameita. Bleisereitä. Joudunko turvautumaan tosiaan vaatekauppojen valikoimiin ja täydentämään vaatekaappiani oikeanlaisilla vaatteilla?

Googletinpa kuvahaulla myös tätä " business casual", ja tadaa! Mustat jakut tulivat näytölle kauluspaitoineen! Hameet erilaisine variaatioineen! Erilaiset mekot! Olisiko riittävä lähteä siis mustilla suorilla housuilla ja kauluspaidalla? Onko pakko tosiaan hommata joku mekko / hame tätä reissua varten? Täytyykö minun tosiaan olla väritön? Minä, joka rakastan värejä! Tummat housut, tumma bleiseri ja vaaleahko kauluspaita - onko se kympin valinta? Onko se tosiaan minua? Not.. Onko siistimpi tunika, sukkahousut ja korkkarit tätä business casualia? Korkkarit - onko minulla edes sellaisia kunnollisia tähän tilaisuuteen? Ja kuinkahan iso matkalaukku minun onkaan otettava mukaan? Ja mitä tämä kaikki tekee minun lompakolleni?

Miksi sitten tämä aihe mielessäni? Blogini lukijoina tiedättekin jo tulevasta Åren reissustani, joka on siis työmatkani. Reissun aikana tehdään töitä ja rentoudutaan. Kuitenkin työaikana pukeudutaan juuri tämän koodin mukaisesti, ja illalliselle tulisi olla mukana "nice party dress". Nice party dress - älä edes googleta sitä kuvahaulla. Google tarjoaa tosiaan kivoja (!) juhlamekkoja..

Help help, mitä ihmettä siis pakkaan mukaani?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3