sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Shop shop.

Olen pitänyt itselleni tiukkaa kuria lastenvaatteiden shoppailun suhteen. Monesti on ollut läheltä piti lipsahduksia, sekä nettikaupassa lähestulkoon maksettuja tilauksia. Kuitenkin olen malttanut mieleni. Hyvä minä. Meinaan vaatekaapit pursuaa vaatetta, ja tähän hätään ei oikeasti ole tarvetta! Sen kun vain muistaisin..

Kuitenkin tänään törmäsin johonkin, joka oli pakko saada. Nimittäin itselle. Olen ostanut tänä talvena itselleni uuden toppapuvun, Peak Performancen takin ja housut. Ja ostos on ollutkin hyvä, laskettelureissulla mahtava asu ja pakkaskeleillä ei ole tarvinnut palella. Kuitenkin olen kaivannut kevyempää toppatakkia, ja tänään se hyppäsi eteeni.  Tässä kuva takistani, Haglöfs Utvak Q-Jacket. Ihastuin myös takin väriin, jännä turkoosin sininen limenvihrein tehostevetoketjuin. Takki on lämmin, pehmeä ja kevyt. Tykkään! Jospa tämä hillitsi shoppailuhaluni taas joksikin aikaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3