keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Anna mulle lämpöö.

Olen aina viluissani. Lähes aina. Joko sormia palelee, varpaita palelee tai koko vartaloa hytisemällä paleluttaa. Ehkä tämä onkin yksi syy, miksi kelien puolesta tykkään eniten kesästä. Kesän lämmöstä, tuoksuista, äänistä ja valosta. Kuitenkin näin pakkaskeleillä minua helposti palelluttaa sisälläkin, joten takka on minulle ehdoton tuki ja turva talven kovillakin pakkasilla. Monesti lempipaikkani onkin rahi takan edessä. :) Tykkään kietoutua myös viltin alle. Tv:tä katsoessani peitto on tosin hiukan riskialtis, koska lämpö saa minut rentoutumaan ja en ole hyvä taistelemaan Nukkumattia vastaan. Monestikin jos minä saan peiton olohuoneeseen - takuu sammuminen on tiedossa! Eli alan lepuuttaa silmiäni.. ja en vain enää samana iltana niitä saa auki.



Todella paljon tykkään myös kynttilöistä. Se ei liene jäänyt ainakaan ystäviltäni epäselväksi, saati perheeltäni. Tykkään erityisesti partyliten kynttilöistä, sekä Lene Bierren kynttilöistä. Olinkin sunnuntaina Partyliten kutsuilla kuulemassa ja nuuhkimassa uutuuksia kevääseen, ja eräs kynttiläpurkki tulikin raapustettua tilauslistaan. Maltoin kuitenkin mieleni, ja omia kutsuja en tähän hätään ottanut vaikka hyviä tarjouksia olisikin ollut. Kynttilöitä minulla on paljon kaapissa jemmassa, osa kuuluu myös siihen katerogiaan etten raaski polttaa, osa taasen poltetaan tietyssä järjestyksessä. Koskaan kynttilöitä ei kuitenkaan ole liikaa. Aina mahtuu kaappiin pari lisää. Ja aina niitä kuitenkin ystävilleen raaskii antaa, mutta mikä ihme siinä on ettei itse niitä raaski polttaa? Itsehän ne kynttilät maksaakin? Onko tässä niinkuin järkeä? :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3