perjantai 14. joulukuuta 2012

Korvapuustit.

Tykkään todella työstäni. Työssäni ääneni on tärkeässä asemassa. Tämän päivän olen ollut sairaslomalla, ja yrittänyt olla hissukseen. Lääkäri epäili minulla kurkunpääntulehdusta, johon sain antibiootit ja suositteli välttämään puhumista.

Mitä minä sitten tekisin kotona? No, tietenkin minä sitten aioin käyttää ajan hyödyksi ja leivoin korvapuusteja! Korvapuustien ohje löytyi ihan Sunnuntai - vehnäjauhopussin kyljestä. Olen ennenkin tehnyt samaisella ohjeella ja aina ovat onnistuneet, kohonneet hyvin ja olleet ihanan kuohkeita pehmeitä pullia. Tällä kertaa kokeilin hiukan erilaisen näköisien puustien tekemistä, ilman "rypytystä" pääliosassa. Suurin osa hyppäsi joulua/ yllätysvieraita varten pakkaseen odottamaan.

Tässä kuva päiväkahvini herkuista. :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, piristit sillä päivääni.
Tervetuloa uudestaan! <3